گلکسی S23 از دوربین فوق عریض و تله فوتوی مشابه گلکسی S22 بهره می برد - تکفارس 
گلکسی S23 از دوربین فوق عریض و تله فوتوی مشابه گلکسی S22 بهره می برد - تکفارس 

گلکسی S23 از دوربین فوق عریض و تله فوتوی مشابه گلکسی S22 بهره می برد

مهدی حلوائی
۱۲ مهر ۱۴۰۱ - 21:19
سامسونگ گلکسی S23

هرچند که تا به حال گمانه‌زنی‌های متعددی در خصوص گوشی‌های سری گلکسی S23 منتشر شده اما در حال حاضر اطلاعات کمی از ترکیب دوربین‌های این گوشی‌ها در دسترس است. حالا امروز وب‌سایت GalaxyClub مشخصات دوربین‌های گلکسی S23 و S23 پلاس را فاش کرده است.

مطالب مرتبط:

بر اساس گزارش GalaxyClub، سامسونگ در نسخه‌های پایه و پلاس گلکسی S23 از دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی مشابه گلکسی S22 استفاده می‌کند. این به هیچ وجه موضوع بدی نیست چرا که دوربین‌های سری گلکسی S22 بسیار قدرتمند بوده و امکان استفاده از آن‌ها در نسل بعدی گوشی‌های سامسونگ نیز وجود دارد.

گلکسی S23

همچنین گفته می‌شود که گلکسی S23 و S23 پلاس از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتوی ۱۰.۳ مگاپیکسلی مشابه گوشی‌های نسل قبلی سامسونگ بهره خواهند برد. با این وجود، دوربین سلفی این گوشی‌ها از نوع ۱۲ مگاپیکسلی و کاملاً جدید خواهد بود.

وب‌سایت GalaxyClub همچنین به استفاده‌ی گلکسی S23 پلاس از باتری ۴۷۰۰ میلی‌آمپرساعتی و گلکسی S23 اولترا از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی اشاره داشته است. گفته می‌شود که سرعت شارژ نسخه‌ی اولترا برابر با ۴۵ وات است اما تمامی نسخه‌های دیگر از شارژ ۲۵ واتی بهره می‌برند. با این وجود، انتظار می‌رود که تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۲ باعث افزایش عمر و کاهش مصرف باتری این گوشی‌ها شود.

منبع: NotebookCheck

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید