توییتر سرانجام قابلیت ویرایش توییت را برای کاربران توییتر آبی عرضه کرد - تکفارس 
توییتر سرانجام قابلیت ویرایش توییت را برای کاربران توییتر آبی عرضه کرد - تکفارس 

توییتر سرانجام قابلیت ویرایش توییت را برای کاربران توییتر آبی عرضه کرد

افشین نوری
۱۲ مهر ۱۴۰۱ - 10:31
توییتر

توییتر امروز اعلام کرد که قابلیت ویرایش توییت را برای کاربران توییتر آبی در کشورهای کانادا، استرالیا و نیوزلند عرضه کرده است. این قابلیت تاکنون در مرحله آزمایشی بود و حالا نسخه نهایی آن در اختیار کاربران قرار گرفته است. 

در قابلیت جدید ویرایش توییت، کاربران تا ۳۰ دقیقه بعد از انتشار توییت خود فرصت خواهند داشت تا آن را ویرایش کنند. کاربران آمریکا نیز قرار است این قابلیت را به‌زودی دریافت کنند. 

کاربران توییتر آبی در کشورهای نیوزلند، استرالیا و کانادا اولین کسانی هستند که امکان ویرایش توییت را بعد از سال‌ها انتطار خواهند داشت و هنوز مشخص نیست که کاربران سایر کشورها چه زمانی به این قایلیت دسترسی پیدا خواهند کرد. با این حال انتطار می‌رود که توییتر آن برای  هر دو پلتفرم اندذوید و آی او اس ارائه کند.  

ویژگی دیگر این قابلیت آن خواهد بود که در کنار توییت ویرایش شده، تاریخچه ویرایش‌ها را نیز نمایش خواهد داد و شما خواهید توانست ویرایش‌های قبلی یک توییت را نیز مشاهده کنید. این کار باعث خواهد شد تا جلوی سوء‌استفاده‌ها گرفته شود. کاربران توییتر آبی به قابلیت منحصربه‌فرد دیگری نیز دسترسی دارند که کاربران عادی از آن‌ها بی‌بهره‌اند. 

در هر حال باید منتظر ماند و دید آیا قابلیت ویرایش تویبت سرانجام برای همه کاربران توییتر عرضه خواهد شد یا نه. نظر شما درباره این موضوع چیست. 

منبع: Nbookcheck

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید