اپلیکیشن اندرویدی dynamicSpot برای شبیه سازی جزیره پویا رکورد دانلود را زد - تکفارس 
اپلیکیشن اندرویدی dynamicSpot برای شبیه سازی جزیره پویا رکورد دانلود را زد - تکفارس 

اپلیکیشن اندرویدی dynamicSpot برای شبیه سازی جزیره پویا رکورد دانلود را زد

افشین نوری
۱۱ مهر ۱۴۰۱ - 13:01
آیفون 14 پرو

اپل اخیرا سری آیفون ۱۴ را با قابلیت جزیره پویا یا همان Dynamic Island معرفی کرد و حالا این قایلیت راه خود را به گوشی‌های اندرویدی باز کرده است و شما می‌توانید با نصب اپلیکیشن dynamicSpot به آن دسترسی داشته باشید.

قابلیت جزیره پویا قابلیت جدیدی است امکان نمایش نوتیفیکیشن و سایر اطلاعات مفید را در اطراف بریدگی بالای نمایشگر به شما خواهد داد و این قابلیت فقط برای مدل‌‌های پرو آیفون ۱۴ قابل دسترس است. ظاهرا شرکت‌های دیگری مثل شیائومی نیز در حال کار روی چنین قابلیتی است. 

با این حال، کاربران اندروید با استفاده از اپلیکیشن dynamicSpot که بیش از ۱ میلیون بار در پلی استور گوگل دانلود شده است به این قابلیت دسترسی یابند. این اپلیکیشن علاوه بر بریدگی‌های مرکزی با بریدگی‌های سمت چپ نیز کار می‌کند. 

 این اپلیکیشن امتیاز ۴.۳ را از ۲۰۰۰ کاربر دریافت کرده است که امتیاز خوبی است و شما با استفاده از آن به راحتی می‌توانید قابلیت جزیره پویا مدل‌هلی آیفون ۱۴ پرو را شبیه‌سازی کنید. مزیت این قابلیت آن است که برخلاف Dynamic Island قابل شخصی سازی است و امکان یکپارچه‌سازی آن با سایر اپلیکیشن‌ها نیز وجود دارد. 

توسعه‌دهنده این اپلیکیشن گفته است که به‌زودی امکانات بیشتری برای اپلیکیشن dynamicSpot ارائه خواهد کرد. نظر شما درباره این اپلیکیشن اندرویدی چیست؟

منبع: PhoneAr

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.