برگه مشخصات کامل سری پیکسل ۷ قبل از معرفی فاش شد - تکفارس 
برگه مشخصات کامل سری پیکسل ۷ قبل از معرفی فاش شد - تکفارس 

برگه مشخصات کامل سری پیکسل ۷ قبل از معرفی فاش شد

افشین نوری
۱۰ مهر ۱۴۰۱ - 20:11
برگه مشخصات کامل سری پیکسل ۷ قبل از معرفی فاش شد - تکفارس 

گوشی‌های پیکسل ۷ و ۷ پرو قرار است ۱۴ مهرماه معرفی شوند و حالا چند روز مانده به این رویداد برگه مشخصات کامل این گوشی‌ها فاش شده است که در ادامه به آن می‌پردازیم.

مشخصات سری پیکسل ۷

پیکسل ۷ پرو به‌عنوان رده‌بالاترین مدل این سری از یک نمایشگر ۶.۷ اینچی LTPO با رزولوشن QHD+ و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره خواهد برد در حالیکه نمایشگر پیکسل ۷ یک پنل ۶.۳ اینچی Full HD+ با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز خواهد بود. 

در بخش دوربین، پیکسل ۷ از یک دوربین اصلی ۵۰ مگادیکسلی در کنار یک دوربین فوق عریض ۱۲ مگادیکسلی استفاده است، اما پیکسل ۷ پرو علاوه بر این دوربین‌ها یک دوربین تله‌فوتو ۴۸ مگاپیکسلی با بزرگنمایی ۵ برابر نیز خواهد داشت‌. مدل پرو همچنین دارای قابلیت‌هایی مثل موشن بلر و زوم ۳۰ برابر خواهد بود. برای دوربین سلفی نیز هر دو گوشی از یک سنسور ۱۰.۸ مگاپیکسلی با قابلیت ضبط ویدیوهای ۴K بهره خواهند برد.

در بخش پردازنده، هر دو گوشی پیکسل ۷ و ۷ پرو مجهز به تراشه تنسور ۲ خواهند بود و در کنار آن از یک چیپ امنیتی Titan M2 استفاده خواهند کرد. هر دو گوشی در دو حافظه ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی معرفی خواهند شد اما مدل استاندارد دارای ۸ گیگابایت رم و مدل پرو دارای ۱۲ گیگابایت رم خواهد بود. 

همچنین باتری این دو گوشی به‌ترتیب ۴۷۰۰ و ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت ظرفیت خواهد داشت که با سرعت ۳۰ وات شارژ خواهند شد. ضمنا هر دو گوشی از استاندارد IP68 پشتیبانی خواهند کرد. 

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.