آموزش یافتن کاربرانی که ما را در اینستاگرام آنفالو می کنند - تکفارس 
آموزش یافتن کاربرانی که ما را در اینستاگرام آنفالو می کنند - تکفارس 

آموزش یافتن کاربرانی که ما را در اینستاگرام آنفالو می کنند

سپهر بندزر
۱۲ مهر ۱۴۰۱ - 13:20
instagram

هر اینفلوئنسر اینستاگرام تمایل دارد تا لایک و فالوورهای بیشتری داشته باشد، اما این تنها موضوع مهم ما نیست و در ابتدا باید فالوورهای فعلی خود را حفظ کنیم. بارها ممکن است به اعداد نگاه کنید و پیش خود فکر کنید که ” چه کسی من را آنفالو کرده؟”. از اینرو در این مقاله قصد داریم تا به بررسی این موضوع بپردازیم.

در حال حاضر، اینستاگرام قابلیتی را برای کاربران در دسترس نگذاشته تا افرادی که شما را آنفالو کرده‌اند را ببینند. با اینحال، برنامه‌های شخص ثالثی توسعه یافته‌اند که نام‌هایی مانند Instagram Tracker دارند و به شما اجازه می‌دهند تا به سرعت بفهمید که کدام یک از پست‌های شما ارزش بازدید ندارند و سریعتر از شر آنها خلاص شوید.

مشکل برنامه های شخص ثالث اینستاگرام

درحالیکه اینگونه از برنامه‌ها به راحتی افرادی که شما را آنفالو کرده اند پیدا می‌کنند، اما با مشکلاتی نیز همراه هستند. API های اینستاگرام شدیدا توسعه دهندگان غیر رسمی را از آنچه می‌توانند انجام دهند محدود می‌کنند.

به عنوان نمونه، شما تنها می‌توانید افراد آنفالووری را مشاهده کنید که قبل از این اتفاق برنامه را نصب کرده باشید؛ این بدان معنی است که اگر فردی شما را آنفالو کرد و سپس برنامه را نصب کردید، دیگر نمی‌توانید این فهرست را مشاهده کنید و تلاش شما بی نتیجه است.

این برنامه‌ها همچنین توسط ایسنتاگرام تایید نشده اند و استفاده از آنها به معنی در خطر افتادن امنیت شما است. در این مسیر، شما اطلاعات خود را در دسترس برنامه قرار می‌دهید و توسعه دهندگان آن با نیت‌های پلید و منفی به امنیت خصوصی شما رسوخ می کنند و در آخر حساب شما به طور غیر قابل باوری هک می‌شود.

به علاوه، این نوع از برنامه‌ها ممکن است با تغییر API و قوانین اینستاگرام از دسترس خارج شوند. در گذشته، برنامه‌های شخص ثالث فوق العاده‌ای مانند Unfollowgram و FollowMeter وجود داشتند که با چنین اقدام اینستاگرام کامل بی استفاده ماندند و دیگر کاربران به آنها نگاه هم نمی‌کنند.

بنابراین دلایل، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم تا از برنامه‌های Instagram Tracker استفاده نکنید. بااینحال، اگر فکر می‌کنید که به این نوع از برنامه‌ها نیاز مبرمی دارید و خطرات امنیتی حساب کاربری را به جان می‌خرید، می‌توانید به استفاده از آنها ادامه دهید.

برنامه Follower & Unfollowers (اندروید) برای اینستاگرام

آنفالو

ما برنامه‌های متنوعی را امتحان کردیم و در این مسیر به Followers & Unfollowers برخوردیم و فهمیدیم که این برنامه نمونه مورد علاقه ما است. فرایند راه اندازی این برنامه آسان است و با وجود رابط کاربری ساده و قابلیت آنفالوور رایگان تجربه‌ای روان و فراموش نشدنی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

با این وجود، این برنامه با مشکلاتی نیز روبرو است. متاسفانه تنها کاربران اندروید می‌تواننداز مزیت‌های این برنامه بهره ببرند و همانطور که در اوایل مقاله نیز گفته شد، تنها می‌توانید آنفالوور‌های جدید را در برنامه ببینید و باید سریعتر نسبت به دانلود آن اقدام کنید.

برای اینکه ببینید چه کسی شما را در اینستاگرام آنفالو کرده، ابتدا به حساب کاربری وارد شوید و با وارد شدن به صفحه هوم، تعداد فالوورها، پست و کاربرانی که فالو کرده‌اید را مشاهده کنید.

در پایین این صفحه به بخش فالوور و آنفالوور‌ها می‌رسیم که که در آن شاهد فالوورها، آنفالوورهای جدید، حساب‌هایی که شما آنها را فالو کردید و آنها شما را فالو نکرده اند و برعکس و دوستان نزدیک هستید. روی گزینه Who Recently Unfollowed You بزنید تا فهرست افرادیکه شما را آنفالو کرده‌اند را مشاهده کنید.

این صفحه حساب‌های فردی را نشان می‌دهد و با انتخاب آن هر حساب از طریق صفحه کوچکی نمایش داده می‌شود و می توانید آنها را آنفالو کنید.

برنامه Followers & Unfollowers دارای قابلیت‌های دیگری مانند Interaction Analysis است که می‌توانید از طریق آن Ghost Followers ها را که کاربران غیر فعال و فضولی هستند که در حساب شما به گشت و گذار می‌پردازند و لایک‌های خود را از پست‌های شما حذف می‌کنند را پیدا کنید و دست آنها را از حساب و اطلاعات خود کوتاه کنید.

خوشبختانه Followers & Unfollowers برنامه‌ای کاملا رایگان است که تمامی قابلیت‌های ذکر شده را در دسترس شما قرار می‌دهد.

سایر برنامه های مرتبط

در کنار برنامه Followers & Unfollowers ما موارد دیگری را نیز مورد بررسی قرار دادیم که لیست آنها در دسترس شما قرار دارد و عملکرد آنها در این حوزه مطلوب است. در حالیکه ما استفاده از این برنامه ها را به شما پیشنهاد می‌کنیم، به یاد داشته باشید که Followers & Unfollowers با قوانین و API های اینستاگرام سازگار است و با اعمال تغییرات اینستاگرام، این برنامه نیز به روز می شود.

  • UnFollowers for Instagram + for iOS (رایگان)
  • Followers – Unfollowers for Android (رایگان)

چگونه آنفالوور های خود را در اینستاگرام آنفالو کنید

اینستاگرام

فالو بک برای بعضی از کاربران شبکه‌های اجتماعی از ارزش بالایی برخوردار است. بنابراین حالا که می‌دانید چه شخصی شما را آنفالو کرده، شما نیز می‌خواهید او را آنفالو کنید و خیالتان راحت شود. بنابراین هر دفعه که اعلانی مبنی بر آنفالو شدن مشاهده کردید می‌توانید نسبت به آن اقدام کرده و از شر آنفالوور ها خلاص شوید.

اما زمانی نیز این اتفاق رخ می دهد که قبل از اینکه برنامه‌ای را نصب کرده باشید شخصی شما را آنفالو می‌کند. پس در این لحظه باید چه کار کنیم؟

  • با حساب اینستاگرام خود در برنامه Followers & Unfollowers وارد شوید
  • به صفحه هوم بروید و گزینه Don’t Follow You Back را بزنید.
  • با وارد شدن به بخش انتخاب روی گزینه Unfollow بزنید و هر حساب کاربری که می‌خواهید را آنفالو کنید.
  • در آخر تمامی تغییرات اعمال شده به سرعت در اینستاگرام شما نمایش داده می شوند.

چگونه از کم شدن فالوور جلوگیری کنیم؟

بدون شک، فالو بک یکی از دلایلی است که ممکن است شما فالوور از دست بدهید. اگر اینگونه نیست و نظر شما متفاوات است، بیایید به معرفی چند دلیل کلیدی برای کم شدن فالوور بپردازیم.

خریدن فالوور

اینستاگرام

حتما شما نیز به تبلیغات روزانه شبکه‌های اجتماعی برخورده اید که فردی با دریافت چند صد هزارتومان چندین هزار و حتی میلیون ربات و اکانت جعلی را روانه حساب شما می کند. بااینحال، خیلی از این موضوع خوشحال نباشید، زیرا اینستاگرام به شکل مکرر حساب‌های جعلی را از بین می‌برد و به همین دلیل بخش قابل توجهی از فالوورهای شما ناپدید می شوند.

بنابراین، خیلی به این نوع از خدمات و سودجویی‌ها اعتماد نکنید و پول خود را هدر ندهید.

شدو بن شده اید

آنفالو

ایجاد مشکل و بازی با سیستم اینستاگرام شما را با جریمه‌ای به نام شدو بن یا Shadow Ban مواجه می‌کند.

این بدان معناست که تمامی فعالیت‌های شما به شکل عادی انجام می‌شود، اما تمامی پست‌های شما از بخش اکسپلورر حذف می‌شوند و تنها افرادیکه شما را فالو کرده اند می‌توانند پست‌های شما را مشاهده کنند. به علاوه، کاربرانی که شما را فالو نکرده‌اند و هر از چند گاهی پست‌های شما را نگاه می‌کنند نیز نمی‌توانند با جستجو نام حساب شما به نتیج مطلوبی دستیابند.

به علاوه، استفاده از هک، تقلب و استفاده از سرویس‌هایی که پست‌های شما را به شکل خودکار لایک می‌کنند و کامنت می گذارند نیز شامل این فهرست می‌شود و اگر از طریق اینستاگرام کسب درآمد می‌کنید باید با چنین خطراتی آشنا شوید.

برای فهمیدن اینکه شدو بن شده اید یا نه، می‌توانید به دوست خود بگویید که شما را آنفالو کند و سپس با جستجو نام، شما را پیدا کند. اگر دریافتید که پست شما در بشخ هشتگ وجود دارد، این بدان معناست که حساب شما شدو بن نشده و در حالت امن است.

پست گذاشتن به طور مکرر یا پست نزاشتن؟ مسئله این است.

اینستاگرام

اگر خیلی با حساب کاربری خود سرو کار دارید و به طور مکرر پست‌های مختلفی را منتشر می‌کنید، ممکن است کاربران و فالوور‌ها از چهره و محتوای منتشر شده شما خسته شوند و برای خلاص شدن از این پست‌ها شما را آنفالو کنند.

این حالت در مواقعی صحیح است که حساب شما یک حساب تجاری است و از طریق اشتراک گذاری محصولات و حتی اسپانسرها درآمد زایی می‌کنید. اما در سمتی دیگر ممکن است خیلی در حساب کاربری خود فعال نباشید و کاربران به این موضوع فکر کنند که فالو کردن شما ارزش ندارد و قصد آنفالو کردن شما را داشته باشند.

تعادل در چنین مواقعی حرف اول را می‌زند، اما امری سخت و ناپایدار است که قانونی طلایی برای آن نوشته نشده و تعدادی نیز برای پست ها مشخص نشده است.

با این وجود، می‌توانید به زمان بندی و برنامه ریزی پست گذاری افراد فعال و خبره اینستاگرام نگاهی بیندازید و از الگوهای آنها الهام بگیرید تا در مسیر خود موفق باشید.

اشتباهات پایه

اینستاگرام

در کنار سه دلیل اصلی برای از دست دادن فالوور؛ دلایلی نیز وجود دارند که باعث می‌شوند مردم شما را آنفالو کنند. این دلایل شامل موارد زیر است.

  • پست‌های نامرتبط درباره برند و کسب و کار
  • پست‌های جنجالی و بحث برانگیزانه که ایده‌های کاربران را به چند بخش تقسیم می‌کند و در بعضی اوقات آنها را به مجادله می‌کشاند.
  • تعامل و ارتباط برقرار کردن با افرادی که زیر پست‌های شما کامنت می‌گذارند.
  • پست گذاری بدون هشتگ و کپشن صحیح و مرتبط
  • پست گذاری عکس های بی کیفیت و مواردی که به درستی ادیت نشده‌اند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید