باتری آیفون ۱۴ پرو‌ مکس از آنچه تصور می کردیم ضعیف تر است - تکفارس 
باتری آیفون ۱۴ پرو‌ مکس از آنچه تصور می کردیم ضعیف تر است - تکفارس 

باتری آیفون ۱۴ پرو‌ مکس از آنچه تصور می کردیم ضعیف تر است

افشین نوری
۱۰ مهر ۱۴۰۱ - 09:33
آیفون ۱۴ پرو‌ مکس

اپل اخیرا از گوشی آیفون ۱۴ پرو‌ مکس رونمایی کرد و حالا وب‌سایت Mydrivers عملکرد باتری این ‌گوشی را در مقایسه با گوشی آیفون ۱۳ پرو مکس بررسی کرده است.

این مقایسه در دمای محیطی ۲۵ درجه سانتی گراد انجام شد و هر دو گوشی فوق به یک شبکه وای فای متصل شدند و روشنایی نمایشگر آن‌ها روی ۵۰ درصد تنظیم شد. 

باتری آیفون ۱۴ پرو مکس بعد از ۳۰ دقیقه کار کردن با اپلیکیشن Douyin که نسخه چینی تیک تاک است همچنان ۹۷ درصد شارژ داشت. بعد از آن، ۳۰ دقیقه در شبکه اجتماعی ویبو صرف شد و در ادامه ویدیوهای ۱۰۸۰pپخش شد و بعد از انجام همه این تست‌ها که کلا ۲ ساعت به طول انجامید باتری آیفون ۱۴ پرو ‌مکس ۸۷ درصد باقی مانده بود در حالیکه باتری آیفون ۱۳ پرو مکس عدد ۹۰ درصد را نشان می‌داد.

آیفون ۱۴ پرو‌ مکس

باتری آیفون ۱۴ پرو‌ مکس سپس با ۳۰ دقیقه کار کردن در اپلیکیشن وی‌چت و پخش موسیقی و خواندن چت‌ها به زیر ۶۰ درصد رفت، در حالیکه باتری آیفون ۱۳ پرو مکس تا ۷۲ درصد کاهش یافت. همچنین بعد از ۳۰ دقیقه فیلمبرداری ۴K با دوربین آیفون ۱۳ پرو مکس شارژ باتری این گوشی به ۵۰ درصد رسید در حالیکه ‌آیفون ۱۴ پرو‌ مکس عدد ۴۵ درصد را نشان می‌داد. 

آیفون ۱۴ پرو‌ مکس

در نهایت بعد از ۷ ساعت و ۲۴ دقیقه از شروع آزمایش، شارژ باتری آیفون ‌۱۴ پرو مکس به ۱۵ درصد رسید در حالیکه باتری آیفون ۱۳ پرو مکس عدد ۲۰ درصد را نشان می‌داد. آیفون ‌۱۴ پرو مکس بالاهره بعد از ۸ ساعت و ۳۱ دقیقه تمام شد در حالیکه شارژ باتری آیفون ۱۳ پرو مکس بعد از ۹ ساعت و ۳ دقیقه به اتمام رسید که ۵۰ دقیقه بیشتر از آیفون ۱۴ پرو‌مکس بود. 

این نتایج نشان می‌دهند که باتری آیفون ۱۳ پرو مکس عملکرد بهتری نسبت به باتری آیفون ۱۴ پرو‌مکس دارد و هنگام خرید گوشی جدید اپل حتما به این موضوع توجه داشته باشید.

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.