رندرهای گوشی گلکسی A14 منتشر شد - تکفارس 
رندرهای گوشی گلکسی A14 منتشر شد - تکفارس 

رندرهای گوشی گلکسی A14 منتشر شد

مهدی حلوائی
۹ مهر ۱۴۰۱ - 17:54
سامسونگ گلکسی A14

افشاگری با نام کاربری OnLeaks با همکاری Giznext امروز رندرهایی از گوشی سامسونگ گلکسی A14 را منتشر کرد که طراحی و برخی از مشخصات این گوشی را نشان می‌دهند. قرار است که این گوشی به عنوان جانشین گلکسی A13 به بازار عرضه شود.

Samsung Galaxy A14

همان‌طور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، گلکسی A14 دارای ناچ U شکل بوده و لبه‌های بخش پایینی نمایشگر آن کمی ضخیم است. کلیدهای تنظیم صدا و پاور این گوشی در سمت راست آن قرار داشته و حسگر اثر انگشت آن نیز درون همین کلید جای گرفته است. در قسمت پایینی گوشی نیز درگاه USB-C، جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری و گریل اسپیکر مشاهده می‌شود.

Samsung Galaxy A14

گزارش OnLeaks به استفاده‌ی گلکسی A14 از نمایشگر ال سی دی ۶.۸ اینچی با وضوح +FHD اشاره داشته اما در حال حاضر سایر مشخصات این گوشی مانند نام تراشه، میزان رم و حافظه‌ی داخلی و ظرفیت باتری آن اعلام نشده است. بر اساس گزارش‌های قبلی، گلکسی A14 در دو نسخه‌ی ۴G و ۵G به بازار عرضه می‌شود و در واقع این ارزان‌ترین گوشی ۵G در سال ۲۰۲۳ خواهد بود.

Samsung Galaxy A14

نظر شما در مورد گلکسی A13 چیست؟ به‌نظر شما سامسونگ باید چه قابلیت‌های جدیدی را به جانشین این گوشی اضافه کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید