روش نامگذاری استانداردهای USB تغییر کرد - تکفارس 
روش نامگذاری استانداردهای USB تغییر کرد - تکفارس 

روش نامگذاری استانداردهای USB تغییر کرد

افشین نوری
۹ مهر ۱۴۰۱ - 07:50
USB-C

سازمان USB-IF امروز اعلام کرد که از روش نامگذاری جدیدی برای استاندارد USB استفاده خواهد کرد. 

 این سازمان در طول ده سال گذشته از روش نامگذاری SuperSpeed USB branding در اسامی استانداردهای USB استفاده می‌کرد و حالا قرار است از اواخر این ماه تغییراتی در آن ایجاد بکندد‌. در این تغییرات، نام برندینگ روی محصولات و جعبه آن‌ها ظاهر نخواهد شد. همچنین از این به بعد، تاکید USB-IF روی مزیت‌های و قابلیت‌های هر استاندارد خواهد بود و اعداد قبلی حذف خواهند شد. بنابراین در اسامی جدید تاکید روی قدرت و عملکرد هر استاندارد خواهد بود. 

USB

مطالب مرتبط:

بنابراین ما به جای اعداد، قابلیت‌های هر استاندارد را در کنار اسم آن مشاهده خواهیم کرد. برای مثال، ما اسامی USB 5Gbps و USB 10Gbps را خواهیم داشت و اسامی USB4 40Gbps و USB4 20Gbps تبدل به USB 40Gbps و USB 20Gbps خواهند شد. 

USB

سازمان USB-IF همچمین قصد دارد نامگذاری کابل‌های USB-C را نیز تغییر دهد و روی کابل‌ها به جای سرعت انتقال داده، اطلاعات مربوط به سرعت شارژ را خواهیم دید. این کار باعث خواهد شد تا کاربران دید بهتری نسبت به قابلیت‌های هر کابل داشته باشند‌.

نظر شما درباره این روش نامگذاری استانداردهای USB و کابل‌ها آن‌ها چیست؟ دیدگاه‌های خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید