سامسونگ برند جدیدی از گوشی های هوشمند عرضه می کند - تکفارس 
سامسونگ برند جدیدی از گوشی های هوشمند عرضه می کند - تکفارس 

سامسونگ برند جدیدی از گوشی های هوشمند عرضه می کند

افشین نوری
۸ مهر ۱۴۰۱ - 14:40
سامسونگ

این‌روزها خرید گوشی‌های ریفربیشد بسیار متدوال است و مشتریان برای اینکه پول زیادی بابت خرید گوشی‌های نو نکنند به سراغ این نوع گوشی‌های دست دوم می‌روند. سامسونگ نیز جزو شرکت‌هایی است مدل‌های ریفربیشد برخی از گوشی‌های گلکسی S خود را عرضه کرده است.

حالا خبرها حاکی از آن است که سامسونگ برنامه‌های دیگری در سر دارد. همانطور که می‌دانید گوشی‌های ریفربیشد توسط خود شرکت سازنده تعمیر و نوسازی می‌شوند و با همان گارانتی گوشی‌های نو ارائه می‌شوند‌. سامسونگ نیز اخیرا این نوع گوشی‌ها را با برند Re-Newed عرضه کرده است که شامل مدل‌هایی از سری گلکسی S20، گلکسی نوت ۲۰، گلکسی S21 و حتی گلکسی S10 می‌شوند. ‌

حالا طبق گزارش جدیدی که وب‌سایت TechRadar منتشر کرده است، قصد قصد دارد که سری Re-Newed را با ارائه مدل‌های جدیدی توسعه دهد. بنابراین می‌توان امیدوار بود ‌که سری گلکسی S22 نیز جزو این مدل‌ها باشند‌. به این ترتیب، مشتریان خواهند توانست با قیمت بسیار پایینی یکی از مدل‌های این سری را بخرند.

نکته‌ای که باید به آن توجه داشت این است که گوشی‌های ریفربیشد برخلاف گوشی‌های دست دوم، توسط مهندسان شرکت سازنده نوسازی شده‌اند و کاملا قابل اطمینان هستند. حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم سامسونگ چه برنامه‌هایی در سر دارد.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید