قیمت نسخه های سفارشی کارت انویدیا RTX 4090 فاش شد - تکفارس 
قیمت نسخه های سفارشی کارت انویدیا RTX 4090 فاش شد - تکفارس 

قیمت نسخه های سفارشی کارت انویدیا RTX 4090 فاش شد

مهدی حلوائی
۸ مهر ۱۴۰۱ - 11:26
انویدیا RTX 4090

وب‌سایت خرده‌فروشی Newegg امروز قیمت نسخه‌های سفارشی کارت گرافیک انویدیا RTX 4090 را فاش کرد. بر اساس اطلاعات منتشرشده در این وب‌سایت، قیمت ارازن‌ترین و گران‌ترین نسخه‌ی RTX 4090 به‌ترتیب ۱۵۹۹ و ۱۹۹۹ دلار است.

مطالب مرتبط:

همان‌طور که انتظار می‌رفت، نسخه‌ی تولیدشده توسط شرکت ایسوس دارای بیشترین قیمت در بین تمامی مدل‌های مختلف RTX 4090 می‌باشد. ایسوس این کارت را در دو نسخه‌ی راگ استریکس (ROG Strix) و TUF گیمینگ به‌ترتیب با قیمت ۱۹۹۹ و ۱۸۰۰ دلار در دسترس قرار داده است.

انویدیا RTX 4090

در طرف دیگر، شرکت‌ ام اس آی نسخه‌های سفارشی جدیدترین کارت گرافیک پرچمدار انویدیا را با قیمتی مناسب‌تر از ایسوس به فروش می‌رساند. این شرکت نسخه‌های سوپریم X و سوپریم Liquid کارت RTX 4090 را ۱۶۹۹ و ۱۷۴۹ دلار قیمت‌گذاری کرده که به‌ترتیب ۱۰۰ و ۱۵۰ دلار گران‌تر از قیمت مشخص‌شده توسط انویدیا می‌باشند. همچنین نسخه‌های گیمینگ X تریو و گیمینگ تریو نیز به‌ترتیب با قیمت ۱۶۴۹ و ۱۵۹۹ دلار به‌ فروش می‌رسند.

شرکت گیگابایت نیز تنها نسخه‌ی سفارشی RTX 4090 را ۱۵۹۹ دلار قیمت‌گذاری کرده که با توجه به استفاده‌ی آن از فن خنک‌کننده‌ی چهار اسلات، قیمت بسیار مناسبی به حساب می‌آید. قرار است که RTX 4090 در تاریخ ۱۲ اکتبر (۲۰ مهرماه) به بازار عرضه شود.

منبع: Wccftech

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید