اپل قصد داشته تا آیفون ۱۴ پلاس را با نام آیفون ۱۴ مکس به بازار عرضه کند - تکفارس 
اپل قصد داشته تا آیفون ۱۴ پلاس را با نام آیفون ۱۴ مکس به بازار عرضه کند - تکفارس 

اپل قصد داشته تا آیفون ۱۴ پلاس را با نام آیفون ۱۴ مکس به بازار عرضه کند

مهدی حلوائی
۷ مهر ۱۴۰۱ - 20:37
آیفون 14 پلاس

تا پیش از آغاز رویداد معرفی سری آیفون ۱۴، گمانه‌زنی‌های متعددی در خصوص عرضه‌ی یکی از این گوشی‌ها با نام آیفون ۱۴ مکس منتشر شده بود اما در نهایت مشخص شد که اپل نام آیفون ۱۴ پلاس را برای این گوشی انتخاب کرده است. حالا گزارش‌ جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهد اپل در لحظات آخر نام این گوشی را تغییر داده است.

مطالب مرتبط:

وب‌سایت هلندی iCreate Magazine امروز به اطلاعاتی دست پیدا کرده که تغییر نام آیفون ۱۴ مکس به آیفون ۱۴ پلاس را تایید می‌کند. اولین مدرک در یک فایل پشتیبان قرار داشته که رنگ‌بندی گوشی آیفون ۱۴ مکس را نشان می‌دهد. مدرک دیگر نیز لیست رسمی دستگاه‌هایی است که با گوشی‌های جدید اپل هماهنگ می‌باشند. در این لیست، خبری از آیفون ۱۴ پلاس نبوده و در عوض شماره مدل این گوشی در کنار نام آیفون ۱۴ مکس قرار گرفته است.

آیفون 14 پلاس

با توجه به این اطلاعات، به‌نظر می‌رسد که اپل در لحضات آخر تصمیم به تغییر نام آیفون ۱۴ پلاس به آیفون ۱۴ مکس گرفته است. احتمالاً علت اصلی این موضوع نیز ایجاد تفاوت در نام نسخه‌های مختلف سری آیفون ۱۴ و شناسایی آسان‌تر آن‌ها توسط کاربران بوده است.

آیفون 14 پلاس

گوشی‌های آیفون ۱۴ پرو مکس و آیفون ۱۴ پلاس از نمایشگر ۶.۷ اینچی بهره می‌برند و تنها تفاوت ظاهری آن‌ها در حفره‌ی بالای نمایشگر و دوربین‌های پشتی آن‌هاست. در صورتی که آیفون ۱۴ پلاس با نام آیفون ۱۴ مکس به بازار عرضه می‌شد، ممکن بود که برخی از کاربران این گوشی را با آیفون ۱۴ پرو مکس اشتباه بگیرند و از این رو می‌توان گفت که اپل در خصوص عرضه‌ی این گوشی با پسوند پلاس تصمیم درستی گرفته است.

منبع: Wccftech

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.