اینتل اپلیکیشن Unison را برای ارتباط بین دستگاه های اندروید، آیفون و ویندوز عرضه کرد - تکفارس 
اینتل اپلیکیشن Unison را برای ارتباط بین دستگاه های اندروید، آیفون و ویندوز عرضه کرد - تکفارس 

اینتل اپلیکیشن Unison را برای ارتباط بین دستگاه های اندروید، آیفون و ویندوز عرضه کرد

افشین نوری
۷ مهر ۱۴۰۱ - 10:46
اینتل

اینتل اپلیکیشن جدیدی به نام Unison معرفی کرده است که قابلیت‌های مختلفی را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. این اپلیکیشن امکان اشتراک‌گذاری کارها بین کامپیوتر ویندوزی و گوشی‌های اندرویدی و آیفون را بسیار راحت‌تر خواهد کرد. این قابلیت ابتدا روی لپ‌تاپ‌های Evo اینتل قابل‌دسترس خواهد بود‌

کاربران با استفاده از اپلیکیشن Unison خواهند تپانست یک عکس یا وبدیو با گوشی خود ثبت کنند و بلافاصله آن‌ها را برای ویرایش به کامپیوتر خود انتقال دهند. این اپلیکیشن همچنین برای دریافت و ارسال پیام صوتی و متنی نیز قابل کاربرد خواهد بود. شما همچنین امکان مدیریت نوتیفیکیشن‌های گوشی خود را از طریق کامپیوتر خواهید داشت.

مطالب مرتبط:

این اپلیکیشن تقریبا مشابه ابزار Continuity اپل خواهد بود که به کاربران اجازه اشتراک‌گذاری اطلاعات بین لپ‌تاپ‌های مک‌بوک و سایر دستگاه‌های اپل را می‌دهد. البته تفاوت‌هایی بین این دو اپلیکیشن وجود خواهد داشت ولی در هر حال انتظار می‌رود که Unison اواخر امسال (۲۰۲۲) عرضه بشود. همانطور که گفته شد این اپلیکیشن ابتدا روی لپ‌تاپ‌های Evo ایسر با تراشه‌های آلدر لیک اینتل ارائه خواهد شد و این لپ‌تاپ‌ها اوایل سال ۲۰۲۳ روانه بازار خواهند شد.

منبع: Techspot

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.