شیائومی قابلیت شخصی سازی آیکون باتری در رابط کاربری MIUI را عرضه کرد - تکفارس 
شیائومی قابلیت شخصی سازی آیکون باتری در رابط کاربری MIUI را عرضه کرد - تکفارس 

شیائومی قابلیت شخصی سازی آیکون باتری در رابط کاربری MIUI را عرضه کرد

افشین نوری
۷ مهر ۱۴۰۱ - 08:52
شیائومی MIUI 12.5

شیائومی قابلیت جدیدی برای رابط کاربری MIUI معرفی کرده است که امکان شخصی‌سازی آیکون باتری در در نوار وضعیت گوشی را فراهم خواهد کرد.

شیائومی گفته است که کاربران با استفاده از این قابلیت می‌توانند براساس سلیقه خود شکل ظاهری و سایز آیکون باتری در بالای صفحه‌نمایش را تغییر دهند و هیچ محدودیتی در این زمینه نداشته باشند.

این برای اولین بار است که یک شرکت سازنده گوشی هوشمند امکان شخصی‌سازی آیکون باتری را به کاربران خود می‌دهد. شرکتی مثل اپل فقط اندیکاتور میزان شارژ را ارائه کرده است و در سری آیفون ۱۴ این قابلیت حالت پویا پیدا کرده است.

به نظر می‌رسد شیائومی می‌تواند اولین شرکتی باشد که قابلیت جزیر پویا را در گوشی‌های اندرویدی ارائه می‌کند. این قابلیت هم‌اکنون فقط در مدل‌های پرو آیفون ۱۴ قابل دسترس است. در هر حال، امکان شخصی‌سازی آیکون باتری در رابط کاربری MIUI یک اتفاق خوب در گوشی‌های اندرویدی محسوب می‌شود و باید ببینیم میزان رضایت کاربران از آن چقدر خواهد بود.

البته این‌روزها اکثر شرکت‌ها به‌دنبال حذف هرگونه بریدگی و ناچ در بالای نمایشگر هستند و هنوز مشخص نیست که ترند اصلی بازار به کدام جهت است. نظر شما درباره این قابلیت جدید شیائومی چیست؟

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید