کاربران آیفون ۱۴ پرو از ری‌استارت شدن این گوشی حین شارژ شدن گزارش می دهند - تکفارس 
کاربران آیفون ۱۴ پرو از ری‌استارت شدن این گوشی حین شارژ شدن گزارش می دهند - تکفارس 

کاربران آیفون ۱۴ پرو از ری‌استارت شدن این گوشی حین شارژ شدن گزارش می دهند

افشین نوری
۶ مهر ۱۴۰۱ - 20:40
آیفون 14

در حالیکه هنوز چند هفته از معرفی سری آیفون ۱۴ نگذشته است به نظر می‌رسد خریداران این گوشی‌ها با مشکلات متعددی روبه‌رو‌ شده‌اند. کاربران گزارش داده‌اند که گوشی آیفون ۱۴ پرو هنگام شارژ شدن ریستارت می‌شود وحتی امکان اتصال به شبکه اینترنت نیز روی این گوشی وجود ندارد.

طبق گزارش‌هایی که قبلا وجود داشت مدل‌های آیفون ۱۴ پرو و ۱۴ پرو مکس هنگام اجرای برخی اپلیکیشن‌ها مثل تیک تاک دچار لرزش دوربین می‌شدند و حالا کاربران گزارش داده‌اند که با مشکلات دیگری مواجه شده‌اند که بسیار آزاردهنده هستند. یکی از این مشکلات ری‌استارت شدن گوشی در حین شارژ کردن دستگاه است که به‌طور ناگهانی اتفاق می‌افتد. مشکلات دیگر شامل قابلیت جزیره پویا و اتصال ماهواره‌ای می‌شوند‌.

برخی کاربران گفته‌اند که سرعت شبکه ۵G در مدل‌های آفون ۱۴ پرو بسیار ضعیف است. اپل هنوز واکنشی نسبت به این مشکلات نشان نداده است و معلوم نیست که دلیل این مشکلات، سخت‌افزاری است یا مربوط به نرم‌افزار گوشی‌ها می‌شود. ‌ اخیرا گزارش شده بود که iOS 16 یاعث افزایش مصرف باتری در گوشی‌های آیفون ۱۴ شده است و شاید دلیل همه این مشکلات به آیفون سیستم عامل جدید اپل بازگردد.

البته اپل چند روز پیش آپدیت iOS 16.0.2 را برای رفع برخی مشکلات عرضه کرد ولی هنوز کاربران با مشکلات دیگری مواجه هستند و باید ببینیم اپل چه اقدامی برای رفع آن‌ها می‌کند.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.