دو موسسه تحقیقاتی می گویند ادعای ایلان ماسک درباره تعداد اکانت های فیک توییتر درست نیست - تکفارس 
دو موسسه تحقیقاتی می گویند ادعای ایلان ماسک درباره تعداد اکانت های فیک توییتر درست نیست - تکفارس 

دو موسسه تحقیقاتی می گویند ادعای ایلان ماسک درباره تعداد اکانت های فیک توییتر درست نیست

افشین نوری
۶ مهر ۱۴۰۱ - 17:14
ایلان ماسک

در حالیکه چند هفته تا زمان برگزاری دادگاه توییتر و ایلان ماسک باقی نمانده است، توییتر ادعا کرده است که دو تا از شرکت‌هایی که ماسک برای بررسی تعداد اکانت‌های فیک توییتر استخدام کرده بود گفته‌اند که تعداد این اکانت‌ها کمتر از آن‌چیزی است که ماسک ادعا می‌کرد.

ماسک قبلا ادعا کرده بود که تعداد اکانت‌های فیک توییتر بیشتر از ۵ درصد و حدود ۲۰ درصد است و به همین خاطر از خرید این شرکت انصراف داد. ماسک برای اینکه ادعایش را ثابت کند دو شرکت تحقیقاتی به نام‌های Cyabra و CounterAction استخدام کرد تا در این‌باره تحقیق کنند‌.‌

طبق بررسی‌های Cyabra، تعداد اکانت‌های فیک توییتر ۱۱ درصد و طبق گزارش CounterAction تعداد آن‌ها ۵.۳ درصد است. حالا وکلای توییتر با استناد به این نتایج گفته‌اند که گزارش دو شرکت تحقیقاتی فوق همان چیزی که توییتر قبلا ادعا کرده بود و ‌تفاوت اندکی بین آن‌ها وجود دارد. بنابراین، ایلان ماسک نمی‌تواند این گزارش‌ها را نادیده بگیرد‌.

حالا باید منتطر بمانیم و ببینیم که این گزارش‌ها چه تاثیری روی رای نهایی دادگاه خواهند گذاشت. این دادگاه قرار است ۲۵ مهرماه به مدت ۵ روز برگزار شود و اگر ماسک در این دادگاه شکست بخورد مجبور است که توییتر را به همان قیمت ۴۴ میلیارد دلار بخرد.

منبع: Techspot

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید