رندرهای گلکسی S23 و S23 پلاس منتشر شد - تکفارس 
رندرهای گلکسی S23 و S23 پلاس منتشر شد - تکفارس 

رندرهای گلکسی S23 و S23 پلاس منتشر شد

افشین نوری
۶ مهر ۱۴۰۱ - 08:12
گلکسی S23

در حالیکه هنوز چند ماه تا معرفی سری گلکسی S23 باقی مانده است رندرهای مدل‌های گلکسی S23 و S24 پلاس منتشر شده است که در ادامه مشاهده می‌کنید.

طبق تصاویر، در پشت این گوشی‌ها هیچ‌ ماژول دوربینی وجود ندارد و هر دوربین فضای مختص به خودش را اشغال کرده است. ما این نوع طراحی را قبلا در گوشی گلکسی S22 اولترا دیده بودیم و حالا همه مدل‌های سری گلکسی S23 قرار است از این طراحی بهره ببرند.

ما در قسمت جلو هم شاهد یک نمایشگر تمام‌صفحه هستیم که یک حفره پانچ‌هول در بالای آن قرار دارد. با این‌حال، گلکسی S23 پلاس با همان نمایشگر ۶.۶ اینچی سال گذشته دارای ابعاد بزرگتری نسبت به گلکسی S22 پلاس خواهد بود. ابعاد این گوشی ۱۵۷.۷×۷۶.۱× ۷.۶ میلیمتر خواهد بود در حالیکه ابعاد گلکسی S22 پلاس ۱۵۷.۴×۷۵.۸× ۷.۶ میلیمتر بود.

چند روز پیش شایعاتی وجود داشت مبنی بر اینکه گلکسی S23 پلاس از شارژ سریع ۲۵ وات پشتیبانی خواهد کرد و مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ پلاس یا اگزینوس ۲۳۰۰ خواهد بود. گلکسی S23 هم از همان نمایشگر ۶.۱ اینچی سال گذشته استفاده خواهد کرد اما ابعاد بزرگتری خواهد شد. مشخصات این گوشی احتمالا مثل گلکسی S23 پلاس خواهد بود ولی احتمالا ۵ درصد باتری بزرگتری خواهد داشت و از یک باتری ۳۹۰۰ میلی‌آمپرساعتی بهره خواهد برد.

منبع: Gsmarena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید