مشخصات کامل پیکسل ۷ پرو در آستانه معرفی فاش شد - تکفارس 
مشخصات کامل پیکسل ۷ پرو در آستانه معرفی فاش شد - تکفارس 

مشخصات کامل پیکسل ۷ پرو در آستانه معرفی فاش شد

افشین نوری
۵ مهر ۱۴۰۱ - 22:52
گوگل پیکسل 7

گوگل قرار است روز ۱۴ مهرماه از سری پیکسل ۷ رونمایی کند و ‌حالا مشخصات مدل پرو آن فاش شده است که در ادامه به آن می‌پردازیم. طبق اطلاعاتی که Yogesh Brar افشا کرده است پیکسل ۷ پرو ارتقای قابل‌توجهی نسبت به پیکسل ۶ پرو نخو‌اهد داشت و تفاوت اصلی آن‌ها در بخش تراشه خواهد بود. ‌

مشخصات احتمالی پیکسل ۷ پرو

پیکسل ۷ پرو ظاهرا از یک نمایشگر ۶.۷ اینچی OLED با رزولوشن QHD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره خواهد برد و در داخل خود از نسل دوم تراشه تنسور گوگل استفاده خواهد کرد. این تراشه بهبودهایی در بخش GPU, NPU و مودم نسبت به نسل اول تنسور خواهد داشت. این گوشی در دو نسخه ۱۲/۱۲۸ و ۱۲/۲۵۶ گیگابایتی عرضه خواهد شد و احتمالا امسال خبری از نسخه ۵۱۲ گیگابایتی نخواهد بود.

طبق اطلاعات امروز، دوربین‌های پشت پیکسل ۷ پرو شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و یک دوربین تله‌فوتو ۴۸ مگاپیکسلی خواهند بود‌. دوربین سلفی این گوشی نیز یک سنسور ۱۱ مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس خودکار خواهد بود.

پیکسل ۷ پرو همچنین مجهز به یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با سرعت شارژ ۳۰ وات خواهد بود که احتمالا باعث سورپرایز کاربران نخواهد شد. در هر حال، باید منتظر بمانیم و ببینیم گوگل درنهایت گوشی‌های سری پیکسل ۷ را با چه مشخصاتی معرفی می‌کند.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید