ویدیوی کالبدشکافی اپل واچ اولترا [تماشا کنید] - تکفارس 
ویدیوی کالبدشکافی اپل واچ اولترا [تماشا کنید] - تکفارس 

ویدیوی کالبدشکافی اپل واچ اولترا [تماشا کنید]

افشین نوری
۵ مهر ۱۴۰۱ - 22:17
اپل واچ اولترا

اپل چند هفته پیش یک ساعت رده‌بالا به نام اپل واچ اولترا معرفی کرد و حالا وب‌سایت iFixit ویدیویی از کالبدشکافی این ساعت منتشر کرده است که ما را به قطعات داخلی آن و تعمیرپذیری این دستگاه آشنا می‌کند.

مطالب مرتبط:

همانطور که در ویدیو مشاهده می‌کنید اپل واچ اولترا اولین ساعت هوشمند اپل است که از قسمت پشت قابل باز شدن است، اما باید به این نکته توجه داشت که برداشتن صفحه سرامیکی آن منجر به از بین رفتن قابلیت ضدآب بودن آن می‌شود. البته باز کردن اپل واچ ‌اولترا از قسمت جلو نیز مشکلات خاص خودش را دارد و بدون ابزارهای خاص اصلا نمی‌توان آن را باز کرد.

یکی از قابلیت‌هایی که اپل در زمان معرفی اپل واچ‌ اولترا روی آن تاکید داشت قابلیت Siren بود. این قابلیت یک قابلیت هشدار است که در مواقع اضطراری کار می‌کند‌. با این حال، iFixit در کالبدشکافی اپل واچ ‌اولترا متوجه می‌شود که این قابلیت کارایی چندانی ندارد و زیاد نمی‌توان روی آن حساب باز کرد. البته این ساعت یک ویژگی خوب دارد و آن اینکه دارای اسپیکرهای بزرگ است و کیفیت صدای بسیار خوبی دارد.

همانطور که در ویدیو تایید می‌شود، اپل واچ اولترا دارای یک باتری بزرگ ۲.۱ وات‌ساعتی است که ۲ برابر ظرفیت باتری اپل واچ سری ۸ است. در هر حال، به نظر می‌رسد که این ساعت تعمیرپذیری دشواری دارد و باید در هنگام تعمیر آن مراقبت کرد‌.

منبع: Techspot

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.