تاریخ عرضه و قیمت پیکسل ۷ فاش شد - تکفارس 
تاریخ عرضه و قیمت پیکسل ۷ فاش شد - تکفارس 

تاریخ عرضه و قیمت پیکسل ۷ فاش شد

مهدی حلوائی
۵ مهر ۱۴۰۱ - 20:57
گوگل پیکسل 7

فروشگاه آمازون چند ماه پیش اطلاعاتی را در خصوص گوشی گلکسی زد فولد ۴ سامسونگ فاش کرده بود و حالا امروز نیز قیمت گوشی پیکسل ۷ گوگل را پیش از معرفی رسمی آن اعلام کرده است.

مطالب مرتبط:

قرار است که پیکسل ۷ در سه رنگ مشکی، زرد و سفید به بازار عرضه شود و تصویر منتشرشده در فروشگاه آمازون نیز نسخه‌ی مشکی آن را به نمایش گذاشته است. اطلاعات منتشرشده در این وب‌سایت همچنین به پشتیبانی پیکسل ۷ از حافظه‌ی ۱۲۸ گیگابایتی اشاره داشته‌ اما احتمالاً گوگل نسخه‌ی ۲۵۶ گیگابایتی آن را نیز در دسترس قرار خواهد داد. گفته می‌شود که میزان رم این گوشی نیز بر خلاف پیکسل ۷ پرو ۸ گیگابایت خواهد بود.

گوگل پیکسل 7

بر اساس گزارش‌های قبلی، گوگل نسخه‌ی ۱۲۸ گیگابایتی پیکسل ۷ را با قیمت ۵۹۹ دلار در دسترس قرار خواهد داد و نسخه‌ی ۲۵۶ گیگابایتی آن را نیز با قیمت ۶۹۹ دلار به بازار عرضه خواهد کرد. با این وجود، ممکن است که پرچمداران جدید گوگل با قیمتی بالاتر روانه‌ی بازار کشورهای اروپایی شوند.

وب‌سایت آمازون ۱۳ اکتبر (۲۱ مهرماه) را تاریخ عرضه‌ی سری پیکسل ۷ اعلام کرده که یک هفته پس از معرفی رسمی آن‌هاست اما احتمالاً این تاریخ مربوط به آغاز ارسال پیش‌فروش‌‌ها خواهد بود. گمانه‌زنی‌های اخیر به همین موضوع در مورد ساعت هوشمند پیکسل واچ نیز اشاره داشته‌اند.

منبع: NotebookCheck

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید