واتساپ قابلیت لینک تماس را معرفی کرد - تکفارس 
واتساپ قابلیت لینک تماس را معرفی کرد - تکفارس 

واتساپ قابلیت لینک تماس را معرفی کرد

مهدی حلوائی
۵ مهر ۱۴۰۱ - 09:36
واتساپ

واتساپ امروز قابلیت جدیدی با نام لینک تماس (Call Link) را معرفی کرد که به کاربران امکان ارسال یک لینک به لیست مخاطبان برای پیوستن آن‌ها به تماس‌های صوتی و ویدیویی خود را می‌دهد. قرار است که این قابلیت جدید تا پایان هفته‌ی جاری در دسترس تمام کاربران قرار بگیرد.

مطالب مرتبط:

ارسال لینک تماس تنها مختص لیست مخاطبین نبوده و شما می‌توانید لینک یادشده را برای تمام افرادی که از پیام‌رسان واتساپ استفاده می‌کنند ارسال کنید. همچنین امکان قراردادن این لینک در چت و یا بخش‌ دعوت‌ها نیز امکان‌پذیر است اما بدون شک بیشترین کاربرد آن در تماس‌های ویدیویی و یا صوتی گروهی می‌باشد.

واتساپ

قرار است که قابلیت لینک تماس همزمان برای سیستم‌عامل‌های اندروید و آی او اس عرضه شود و در صورتی که شما هنوز این قابلیت را در واتساپ دریافت نکرده‌اید، بهتر است تا چند روز دیگر منتظر بمانید. متا همچنین امروز تایید کرد که در حال آزمایش تماس‌های ویدیویی رمزگذاری‌شده‌ی ۳۲ نفره بوده و به‌زودی اطلاعاتی را در خصوص این قابلیت منتشر خواهد کرد.

نظر شما در مورد واتساپ چیست؟ به‌نظر شما متا باید چه قابلیت‌هایی را به این پیام‌رسان اضافه کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: PhoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید