شایعه: پیکسل ۷ تقریباً هیچ ارتقای مهمی نسبت به پیکسل ۶ نخواهد داشت - تکفارس 
شایعه: پیکسل ۷ تقریباً هیچ ارتقای مهمی نسبت به پیکسل ۶ نخواهد داشت - تکفارس 

شایعه: پیکسل ۷ تقریباً هیچ ارتقای مهمی نسبت به پیکسل ۶ نخواهد داشت

افشین نوری
۴ مهر ۱۴۰۱ - 17:39
گوگل پیکسل 7

گوگل قرار است به‌زودی از سری پیکسل ۷ رونمایی کند و خیلی‌ها دوست دارند بدانند که تفاوت این سری با سری پیکسل ۷ چه خواهد بود. طبق اطلاعاتی که امروز منتشر شده است به نظر می‌رسد سری پیکسل ۷ به جز پردازنده ارتقای زیادی نسبت به پیکسل ۶ نخواهد داشت.

پیکسل ۷ قرار است از تراشه تنسور ۲ که بهبود قابل توجهی نسبت به نسل اول تراشه تنسور خواهد داشت استفاده کند. اما در بخش نمایشگر، ابعاد نمایشگر پیکسل ۷ یک‌دهم اینچ کوچکتر از پیکسل ۶ خواهد بود و از یک پنل ۶.۳ اینچی OLED با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز بهره خواهد برد که همه این مشخصات دقیقا مشابه پیکسل ۶ است.

مطالب مرتبط:

در بخش دوربین هم اتفاق خاصی نخواهد افتاد و پیکسل ۷ از همان دوربین‌های اصلی ۵۰ مگاپیکسلی (سنسور GN1 سامسوگ) و فوق‌عریض ۱۲ مگاپیکسلی (سنسور IMX381 سونی) استفاده خواهد کرد و فقط در دوربین سلفی شاهد افزایش رزولوشن از ۸ به ۱۱ مگاپیکسل خواهیم بود. ضمنا دوربین‌های پشت در داخل همان نوار افقی معروف قرار خواهند گرفت.

در بخش باتری نیز صرفا افزایش جزئی در ظرفیت را خواهیم داشت و ظرفیت باتری پیکسل ۷ از ۴۶۱۴ میلی‌آمپرساعت در پیکسل ۶ به ۴۷۰۰ میلی‌آمپرساعت افزایش خواهد یافت. سرعت شارژ هم ممکن است از ۲۱ وات به ۳۰ وات افزایش یابد. در بخش حافظه نیز تغییری ایجاد نخواهد شد و سری پیکسل ۷ با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی ارائه خواهد شد. در بخش نرم‌افزار نیز شاهد اجرای انذروید ۱۳ خواهیم بود.

سری پیکسل ۷ قرار است در دو مدل پیکسل ۷ استاندارد و پیکسل ۷ پرو که به‌ترتیب دارای قیمت ۶۰۰ و ۹۰۰ دلار خواهند بود عرضه شوند‌. گوگل احتمالا در کنار این گوشی از ساعت پیکسل واچ و تبلت پیکسل نیز رونمایی خواهد کرد.

منبع: Gsmarena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.