پتنت جدید شیائومی به یک سیستم شارژ جدید برای خودروی الکتریکی این شرکت اشاره دارد - تکفارس 
پتنت جدید شیائومی به یک سیستم شارژ جدید برای خودروی الکتریکی این شرکت اشاره دارد - تکفارس 

پتنت جدید شیائومی به یک سیستم شارژ جدید برای خودروی الکتریکی این شرکت اشاره دارد

افشین نوری
۴ مهر ۱۴۰۱ - 08:08
شیائومی

شیائومی قصد دارد اولین خودروی الکتریکی خود را تا سال ۲۰۲۴ عرضه کند و حالا یکی از پتنت‌های این شرکت اطلاعات جالبی را درباره آن به ما نشان می‌دهد‌.

شیائومی یکی از شرکت‌هایی است که عزم جدی برای ورود به بازار خودروهای الکتریکی دارد و البته چالش‌های نیز روبروی این شرکت وجود دارند که باید بر آن‌ها فایق بیاید. یکی از این چالش‌ها، روش شارژ خودروی برقی شیائومی است که باید تدبیری برای آن اندیشیده شود. 

طبق پتنتی که شیائومی در اداره CNIPA چین  به ثبت رسانده است این شرکت ظاهرا در حال کار روی یک سیستم جدید شارژ خودروی برقی با فناوری end-to-end است که‌ مختص این شرکت خواهد بود و ممکن است برای سایر خودروهای برقی کاربرد نداشته باشد. 

این پتنت که در اداره جهانی ثبت اختراع (WIPO) نیز به ثبت رسیده است به‌صورت یکپارچه با شبکه خانگی عمل خواهد کرد و حالت هوشمند و خودکار خواهد داشت.

ثبت این پتنت نشان می‌دهد که اولین خودروی برقی شیائومی در حال نزدیک شدن به مراحل پایانی خود است و احتمالا به‌زودی وارد مرحله تولید انبوه خواهد شد. حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم این پتنت چه زمانی عملیاتی خواهد شد و روش کار آن دقیقا به چه صورت خواهد بود.

منبع: Notebookcheck

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید