رندرها و مشخصات کامل گوشی ردمی +A1 فاش شد - تکفارس 
رندرها و مشخصات کامل گوشی ردمی +A1 فاش شد - تکفارس 

رندرها و مشخصات کامل گوشی ردمی +A1 فاش شد

افشین نوری
۳ مهر ۱۴۰۱ - 16:15
ردمی +A1

ردمی اخیرا گوشی ردمی A1 را معرفی کرد و حالا به نظر می‌رسد این شرکت خود را برای معرفی ردمی +A1 آماده می‌کند‌. ردمی +A1 تاکنون تائیدهای مختلفی را دریافت کرده است و حالا وب‌سایت Appuals رندرها و مشخصات این‌گوشی را فاش کرده است. این گوشی ظاهرا از همان طراحی و مشخصات ردمی A1 بهره خواهد برد و فقط چند تغییر جزئی خواهد داشت.

یکی از این تغییرات، اضافه شدن یک سنسور اثر انگشت به پنل پشت ردمی +A1 است که در ردمی A1 چنین سنسوری وجود نداشت. این گوشی همچنین از یک ماژول دوربین مستطیلی با دو دوربین استفاده خواهد کرد و نمایشگر آن از نوع ناچ‌دار خواهد بود. رنگ‌بندی ردمی +A1 نیز شامل سه رنگ مشکی، آبی و سبز خواهد بود.

ردمی +A1

اما در رابطه با مشخصات این گوشی باید بگوییم که وب‌سایت Appuals ادعا کرده است ردمی +A1 مجهز به یک نمایشگر ۶.۵۲ اینچی HD+ با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و روشنایی ۴۰۰ نیت خواهد بود. از طرفی، قلب تپنده این گوشی تراشه هلیو A22 خواهد بود که در کنار ۲ گیگابایت رم LPDDR4X و ۴۲ گیگابایت حافظه داخلی عمل خواهد کرد. سیستم‌عامل این‌ گوشی نیز اندروید ۱۲ خواهد بود‌.

دوربین‌های پشت ردمی +A1 شامل یک دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی خواهند بود و دوربین سلفی آن یک سنسور ۵ مگاپیکسلی خواهد بود‌. در ضمن باتری این گوشی ظرفیتی برابر ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت خواهد داشت که با شارژر ۱۰ وات تغذیه خواهد شد. سایر قابلیت‌های این گوشی شامل درگاه USB-C، جک هدفون ۳.۵ میلیمتری، سیم‌کارت دوگانه نانو، شیار کارت microSD، بلوتوث ۵.۰ و وای‌فای ۲.۴ گیگاهرتز خواهند بود.

نظر شما درباره مشخصات این گوشی چیست؟

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید