تائید شد: گلکسی S23 اولترا از سرعت شارژ ۲۵ وات پشتیبانی خواهد کرد - تکفارس 
تائید شد: گلکسی S23 اولترا از سرعت شارژ ۲۵ وات پشتیبانی خواهد کرد - تکفارس 

تائید شد: گلکسی S23 اولترا از سرعت شارژ ۲۵ وات پشتیبانی خواهد کرد

افشین نوری
۲ مهر ۱۴۰۱ - 12:13
گلکسی S23 اولترا

سامسونگ احتمالا اوایل سال آینده از سری گلکسی S23  رونمایی خواهد کرد و در حالیکه هنوز چند ماه تا معرفی آن باقی مانده است یکی از مدل‌های این سری به نام گلکسی S23 اولترا تائیدیه ۳C را دریافت کرده است. 

طبق این تائیدیه، گلکسی S23 اولترا با شماره مدل SM-S9180 از فناوری شارژ سریع ۲۵ وات (۱۱V @ 2.25A) پشتیبانی خواهد کرد. همانطور که‌ می‌دانید سال گذشته گلکسی S22 اولترا با فناوری شارژ ۴۵ وات عرضه شد و ظاهرا امسال خبری از این سرعت نخواهد بود. 

البته نکته‌ای که باید به آن توجه داشت این است که شما نمی‌توانید فناوری شارژ سریع ۴۵ وات گلکسی S22 اولترا را برای مدت طولانی استفاده کنید و سرعت شارژ این گوشی اغلب در محدوده ۲۵ وات قرار دارد . بنابراین گلکسی S23 اولترا نیز احتمالا چنین سیستمی خواهد داشت و یا شاید فقط نسخه چینی آن از سرعت ۲۵ وات پشتیبانی خواهد کرد. 

در هر حال، تاییدیه ۳C کمی مبهم است و باید ببینیم در روزهای آینده چه اطلاعات دیگری در این زمینه منتشر می‌شود. گفته می‌شود ابعاد و طراحی گلکسی S23 اولترا تفاوت چندانی با گلکسی S22 اولترا نخواهد داشت، اما از نظر مشخصات داخلی دارای ارتقاهای خوبی خواهد بود. این گوشی احتمالا از یک دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی بهره خواهد بود و مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون ۸ نسل ۲ خواهد بود. 

نظر شما درباره سرعت شارژ گلکسی S23 اولترا  چیست؟

منبع: Gsmarena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید