گلکسی S23 احتمالاً با یک شارژر جدید به نام Wireless Charger Hub عرضه خواهد شد - تکفارس 
گلکسی S23 احتمالاً با یک شارژر جدید به نام Wireless Charger Hub عرضه خواهد شد - تکفارس 

گلکسی S23 احتمالاً با یک شارژر جدید به نام Wireless Charger Hub عرضه خواهد شد

افشین نوری
۳۰ شهریور ۱۴۰۱ - 22:15
گلکسی S23 اولترا

سامسونگ قرار است اوایل سال ۲۰۲۳ از سری گلکسی S23 رونمایی کند و حالا به نظر می‌رسد که این شرکت قصد دارد یک شارژر بی‌سیم جدید برای آنها عرضه کند. 

طبق گزارشی که امروز منتشر شده است سامسونگ در حال توسعه یک شارژر جدید به نام Wireless Charger Hub است که احتمالا قادر به شارژ همزمان چندین دستگاه خواهد بود. البته شایعاتی نیز درباره یک شارژر دیگر با شماره مدل EP-P9500 وجود دارد که احتمالا متفاوت از Wireless Charger Hub خواهد بود. 

هنوز اطلاعات زیادی از Wireless Charger Hub در دسترس نیست ولی همانطور از نامش پیداست یک شارژر بی‌سیم خواهد بود که به‌عنوان یک هاب برای شارژ دستگاه‌های مختلف عمل خواهد کرد. این شارژر به احتمال زیاد شبیه به شارژر Wireless Charger Trio خواهد بود که دو سال پیش برای گوشی‌ گلکسی نوت ۲۰، گلکسی زد فولد ۲، ساعت گلکسی واچ‌ ۳ و گلکسی بادز لایو عرضه شد. این شارژر دارای ورودی ۲۵ وات و خروجی ۹ وات بود، اما Wireless Charger Hub احتمالا سرعت بالاتری نسبت به آن خواهد داشت‌. 

بد نیست بدانید که Wireless Charger Trio هنگام عرضه قیمتی برابر ۹۹ دلار داشت و انتظار می‌رود که Wireless Charger Hub نیز قیمتی بالای ۱۰۰ دلار داشته باشد. حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم در روزها و هفته‌های آینده چه اطلاعات دیگری درباره آن فاش می‌شود.

منبع: PhoneAr

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید