نسخه جهانی شیائومی ۱۲T پرو در گیک بنچ رویت شد - تکفارس 
نسخه جهانی شیائومی ۱۲T پرو در گیک بنچ رویت شد - تکفارس 

نسخه جهانی شیائومی ۱۲T پرو در گیک بنچ رویت شد

افشین نوری
۳۰ شهریور ۱۴۰۱ - 12:03
شیائومی 12T پرو

شیائومی قرار است به‌زودی از گوشی‌های شیائومی ۱۲T و ۱۲T پرو رونمایی کند و حالا نتایج گیک بنچ‌ مدل ۱۲T پرو فاش شده است که دید خوبی از عملکرد آن در اختیار ما قرار می‌دهد‌.

چند روز پیش، مدل شیائومی ۱۲T در گیک بنچ رویت شده بود و حالا مدل پرو آن در این بنچمارک مشاهده شده است که برخی از مشخصات آن را آشکار می‌کند. 

این گوشی با شماره مدل ۲۲۰۸۱۲۱۲UG در وب‌سایت گیک بنچ لیست شده است و G نشان‌دهنده نسخه جهانی آن است. طبق ین لیست، شیائومی ۱۲T پرو مجهز به یک پردازنده ۸ هسته‌ای خواهد بود که چهار هسته‌‌ی آن دارای  سرعت کلاک ‌۲.۰۲ گیگاهرتز، سه هسته آن دارای سرعت ۲.۷۵ گیگاهرتز و یک هسته اصلی آن با سرعت ۳.۱۹ گیگاهرتز خواهد بود. به نظر می‌رسد این تراشه همان اسنپدراگون ۸ نسل ۱ پلاس خواهد بود. طبق لیست گیک بنچ، در کنار این تراشه از پردازنده گرافیکی Adreno 730 و ۸ گیگابایت رم خواهد بود.  

نسخه جهانی شیائومی ۱۲T پرو در گیک بنچ رویت شد - تکفارس 

شیائومی ۱۲T پرو همچنین سیستم عامل اندروید ۱۲ را را در کنار رابط کاربری MIUI 13 اجرا خواهد کرد و با این مشخصات، امتیاز تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای آن به‌ترتیب ۱۳۰۰ و ۴۰۶۱ شده است که امتیازهای قابل‌توجهی هستند. 

طبق شایعات قبلی، این گوشی مجهز به یک نمایشگر فول اچ‌دی پلاس با سنسور اثر انگشت داخلی خواهد بود و در پنل پشتی خود میزبان یک دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی و دو دوربین ۸ و ۲ مگاپیکسلی خواهد بود. همچنین گفته می‌شود باتری آن ظرفیتی برابر ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت خواهد داشت که با سرعت ۱۲۰ وات شارژ خواهد شد.

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید