تاریخ عرضه سری پیکسل ۷ و پیکسل واچ گوگل مشخص شد - تکفارس 
تاریخ عرضه سری پیکسل ۷ و پیکسل واچ گوگل مشخص شد - تکفارس 

تاریخ عرضه سری پیکسل ۷ و پیکسل واچ گوگل مشخص شد

افشین نوری
۲۹ شهریور ۱۴۰۱ - 14:41
گوگل پیکسل 7

گوگل قصد دارد در روز ۱۴ مهرماه از گوشی‌های سری پیکسل ۷ در کنار ساعت هوشمند پیکسل واچ و یک کروم‌کست جدید رونمایی کند و حالا تاریخ عرضه آن‌ها فاش شده است.‌

طبق گزارشی که امروز منتشر شده است، سری پیکسل ۷ از تاریخ ۲۶ مهرماه عرضه خواهد شد و فروش پیکسل واچ از روز ۱۳ آبان آغاز خواهد شد. هنوز مشخص نیست که این تاریخ‌ها متعلق به کدام منطقه می‌شوند اما به احتمال زیاد مربوط به اروپاست. 

طبق شایعات، گوشی پیکسل ۷ پرو تقریا شبیه به پیکسل ۶ پرو خواهد بود پ از یک نمایشگر ۶.۷ اینچی OLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره خواهد برد. با این خال تراشه این گوشی از نوع جدید تنسور ۲ خواهد بود که سرعت بالاتری خواهد داشت و در کنار آن از ۱۲ گیگابایت رم استفاده خواهد شد. 

این گوشی در بخش دوربین از یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با سنسور GN1 سامسونگ، یک دوربین فوق‌عریض ۱۳ مگاپیکسلی با سنسور IMX38 سونی و یک دوربین تله‌فوتو ۴۸ مگاپیکسلی با سنسور GM1 سونی خواهد بود‌. دپربین سلفی آن نیز یک سنسور ۱۰.۸۷ مگاپیکسلی با سنسور ۳J1 سامسونگ خواهد بود. 

گوشی پیکسل ۷ استاندارد نیز از یک نمایشگر ۶.۴ اینچی OLED با فرکانس ۹۰ هرتز و تراشه تنسور ۲ استفاده خواهد کرد و در بخش دوربین مشابه مدل پرو خواهد بود و فقط دوربین تله‌فوتو را نخواهد داشت.

در هر حال باید منتظر بمانیم و ببینیم این گوشی‌ها در نهایت با چه مشخصاتی معرفی می‌شوند.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید