ویدیوی تست دوام آیفون ۱۴ [تماشا کنید] - تکفارس 
ویدیوی تست دوام آیفون ۱۴ [تماشا کنید] - تکفارس 

ویدیوی تست دوام آیفون ۱۴ [تماشا کنید]

افشین نوری
۲۹ شهریور ۱۴۰۱ - 10:59
آیفون ۱۴

عرضه گوشی‌های سری آیفون ۱۴ از چند روز پیش آغاز شده است و حالا کانال یوتیوبی JerryRigEverything ویدیوی تست دوام آیفون ۱۴ را منتشر کرده است که در ادامه ملاحظه می‌کنید. 

همانطور که می‌دانید امسال طراحی آیفون ۱۴ تغییر چندانی نسبت به آیفون ۱۳ نداشته اشت اما از مشخصات داخلی بهبودهایی در آن اتفاق افتاده است. از طرف دیگر، پنل پشت آیفون ۱۴ که از جنس شیشه است به‌راحتی قابل جدا شدن است و این موضوع باعث کاهش هزینه تعمیر آن خواهد شد. 

اولین تستی که کانال JerryRigEverything روی آیفون ۱۴ انجام داده است تست خراش است که این گوشی توانسته تا سطح ۶ استاندارد Mohs دوام بیاورد و در سطح ۷ خراش‌های عمیقی بردارد. تست خراش روی لبه‌های آلومینیومی آیفون ۱۴ نیز انجام شده است که البته مقاومت چندانی از خود نشان نمی‌دهند. شیشه جلوی لنز دوربین‌های پشت این گوشی نیز تا سطح ۶ خراشیدگی را توانستند تحمل کنند. ‌

تست شعله آتش نیز روی نمایشگر آیفون ۱۴ انجام شد که‌ باعث از بین رفتن پیکسل‌های صفحه‌نمایش گردید و متاسفانه نمایشگر به حالت اول برنگشت. اما در تست خمش، آیفون ۱۴ مقاومت بسیار بالایی از خودش نشان می‌دهد و این موضوع نشان می‌دهد که اپل از مواد مستحکمی در ساخت این گوشی استفاده کرده است.

منبع: Gsmarena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید