برنامه دریافت شماره مجازی آمریکا – بررسی مزایا و ویژگی های شماره مجازی - تکفارس 
برنامه دریافت شماره مجازی آمریکا – بررسی مزایا و ویژگی های شماره مجازی - تکفارس 

برنامه دریافت شماره مجازی آمریکا – بررسی مزایا و ویژگی های شماره مجازی

کسری نراقی
۲۸ شهریور ۱۴۰۱ - 23:37
برنامه دریافت شماره مجازی آمریکا - بررسی مزایا و ویژگی های شماره مجازی

اگر بخواهیم با دنیای اطرافمان که در کشورهای دیگر قرار دارند ارتباط برقرار کنیم از ساده ترین راه های آن تلفن ثابت و همراه است تا با شماره گیری شماره های آنها اینکار را انجام دهیم روش های دیگری هم وجود دارد که یکی از آنها استفاده از اپلیکیشن های ارتباطی و اجتماعی است که جهت کار کردن با آنها باید از شماره تلفن همراه خود استفاده کنیم. ولی اگر بخواهیم از شماره تلفن واقعی خود استفاده نکنیم چه راه حلی وجود دارد؟ در این حالت استفاده از شماره مجازی پیشنهاد می شود که می تواند با استفاده از برنامه دریافت شماره مجازی آمریکا شماره هایی را بسازیم که بتوانیم از آنها برای این منظور و کاربردهای دیگر استفاده کنیم.

در این مطلب می خواهیم به معرفی شماره مجازی، بیان ویژگی ها و مزایا و حتی معایب آن بپردازیم و شما را با انواع برنامه هایی که می توانید شماره مجازی با پیش شماره کشور آمریکا وجود دارد آشنا کنیم.

معرفی مفهوم شماره مجازی (Virtual Number)

همانطور که گفته شد اگر بخواهیم در بعضی اپلیکیشن های ارتباطی شماره تلفن همراه خود را وارد کنیم معمولا شماره واقعی خود را ثبت می کنیم ولی اگر کسی به دلایل شخصی و امنیتی نخواهد از شماره خود استفاده کند باید از شماره مجازی برای اینکار استفاده کند. شماره مجازی عبارتست از کلیه شماره های کشورهای دیگر که می توانیم بسادگی با استفاده از برخی نرم افزار ها و اپلیکیشن های مخصوص اینکار آنها را بسازیم و برای اهداف مورد نظرمان استفاده کنیم.

برای ثبت شماره های مجازی می توانیم از شماره تلفن های هر کشوری در این برنامه ها استفاده کنیم که این مورد می تواند به استراتژی و هدف ما بستگی داشته باشد که از کشورهایی مانند آمریکا، کانادا، انگلیس، ژاپن، چین و یا هرکجای دیگر شماره مجازی خود را بسازیم. حال سوال این است قصد ما از استفاده از شماره های مجازی چیست و چرا باید اصلا اینکار را انجام دهیم؟

اولین جوابی که به این سوال می توانیم بدهیم این است که بتوانیم از شماره کشورهای دیگر برای کاربردهای شخصی و تجاری استفاده کنیم که هرکدام از آنها دلایل خاص خود را دارد. همانطور که می دانیم کشورمان ایران از طرف کشور آمریکا مورد تحریم های گسترده مخابراتی و تکنولوژی قرار گرفته است و در بسیاری از وبسایت ها و اپلیکیشن ها اگر شماره تماس واقعی خودمان را که با پیش شماره ۹۸+ آغاز می شود را بخواهیم وارد کنیم یا نمی توانیم اینکار را انجام دهیم یا اینکه محدودیت هایی در این خصوص برای ما اعمال خواهد شد. پس از جمله مهمترین دلایلی که بخواهیم از شماره مجازی استفاده کنیم عبور از تحریم های ظالمانه کشورهای غربی است. البته برای اینکه روش های دیگر جهت عبور از تحریم ها و استفاده از روش های جدید را یاد بگیرید پیشنهاد می کنیم فیلم های آموزشی فرادرس مشاهده کنید.

شماره های مجازی چه ویژگی هایی دارند؟

اگر بخواهیم با برخی از کاربردهای برنامه دریافت شماره مجازی آمریکا آشنا شویم ابتدا باید از ویژگی ها و مزایای گسترده آن مطلع شویم که هر ویژگی می تواند کاربردهای آن را برای ما مشخص کند.

  • عدم نیاز به سیم کارت

مزیت ابتدای که بیشتر به چشم می خورد این است که شماره های مجازی برای کار کردن نیازی به سیم کارت ندارند و بسادگی می توانیم بدون اینکه یک گوشی تلفن همراه جهت فعال سازی سیم کارت داشته باشیم از آن استفاده کنیم.تصور کنید اگر بخواهیم از تعداد نامحدودی شماره تلفن استفاده کنیم و هر کدام به همراه خود سیم کارت هایی داشته باشند در اینصورت به تعداد زیادی گوشی برای فعال سازی آنها نیاز خواهیم داشت ولی با استفاده از شماره مجازی دیگر نیازی به اینکار نیست و می توانیم هر تعداد نامحدودی از شماره تلفن هایی که می خواهیم در اختیار داشته باشیم.

  • مخفی بودن شماره تلفن واقعی

همانطور که گفتیم یکی از مزیت های اصلی استفاده از شماره های مجازی کار کردن با شماره واقعی است تا دیگر کسی از هویت ما مطلع نشود و اطرافیان ما از وارد شدن به شبکه های اجتماعی توسط ما بی اطلاع باشند. از طرفی وقتی شماره تلفن واقعی ما در هر وبسایت و اپلیکیشنی ثبت شود با احتمال اینکه آن برنامه ها مورد هک و نفوذ قرار بگیرند مشکلات امنیتی برای ما ایجاد خواهد شد و به همین خاطر استفاده از شماره مجازی می تواند یک راه حل خوب برای جلوگیری از افشای هویت ما باشد. با مخفی بودن هویت ما می توانیم آزادانه هر استفاده شخصی و حقوقی که می خواهیم از وبسایتها و برنامه های شبکه های اجتماعی داشته باشیم.

  • مراحل ایجاد سریع و ساده

اگر بخواهیم شماره مجازی را ایجاد کنیم در مراحل ساخت آن هیچ سختی عجیبی وجود ندارد و خیلی راحت می توانیم آن را بسازیم. از مزایای مهم شماره های مجازی این هست که نیاز به مراجعه حضوری برای ثبت و فعال سازی مانند شماره واقعی نیست و هرکسی در هر کجای دنیا می تواند آن را با استفاده از برخی برنامه هایی که در ادامه معرفی می کنیم بسازد.

برنامه دریافت شماره مجازی آمریکا – بررسی مزایا و ویژگی های شماره مجازی - تکفارس 

معایب استفاده از شماره مجازی چیست؟

همانطور که هر وسیله ی و تکنولوژی مزایای خوبی دارد می تواند دارای معایبی هم باشد که البته برای شماره های مجازی معایب آنها بسیار کمتر از مزایای آن است.

  • برهم خوردن نظم و تعادل در زندگی

با استفاده از شماره های مجازی همیشه ما در دسترس خواهیم بود و تقریبا هر وقت که بیدار هستیم این مورد قابل ردیابی است و اینکه همیشه مورد ردیابی قرار بگیریم جالب نیست و باید مانند سیم کارهای واقعی بعضی مواقع بنا به دلایل مختلف از دسترس خارج باشیم تا نظم زندگی مان از تعادل خود خارج نشود.

  • کاهش کیفیت ارتباط

همانطور که می دانیم برای ارتباط از طریق شماره مجازی باید از شبکه اینترنت استفاده کنیم که بنا به اتصال و سرعت اینترنتی که در اختیار داریم کیفیت ارتباط ما در هنگام برقراری تماس و ارسال پیامک کاهش پیدا خواهد کرد و این مورد به استفاده های شخصی و کاری ما لطمه می زند پس کاهش یافتن کیفیت ارتباطی مان با استفاده از شماره مجازی امری بدیهی خواهد بود.

  • وابسته بودن به اینترنت

از جمله معایبی که برای شماره های مجازی می توانیم نام ببریم این است که برای کار کردن با آنها حتما باید اتصال اینترنت در اختیار داشته باشیم و این مورد می تواند عیب بزرگی برای آن باشد چون ممکن است در بعضی از مناطق با مشکل عدم پوشش اینترنت مواجه باشیم و این معضل می تواند به کاهش استفاده ما از اپلیکیشن و سایت هایی که به آنها نیاز داریم منجر شود.

کاربردهای مهم استفاده از شماره مجازی

مشخص است که کاربردهای مختلفی با توجه به مزایایی که برای شماره های مجازی بیان کردیم وجود دارد که هرکدام می تواند برای برخی از افراد کارایی داشته باشد. برای اینکه از کاربرد برنامه دریافت شماره مجازی آمریکا اطلاعات بیشتری پیدا کنیم می توانیم آنها را به دو گروه کاربردهای شخصی و کاری تقسیم کنیم.

کاربردهای شخصی شماره مجازی

برنامه دریافت شماره مجازی آمریکا – بررسی مزایا و ویژگی های شماره مجازی - تکفارس 

در زمینه کاربردهای شخصی هر فردی اختیار دارد از کاربردهای زیر بنا به دلایل خود استفاده کند.

  • پیدا کردن شغل

مشخص است که اگر بخواهید آینده شغلی خود را در کشور دیگری دنبال کنید نیاز دارید که ابتدا بدون صرف هزینه های مربوط به سفر و مشاوره با افراد بتوانید با برخی از افراد که در کشورهای مورد نظرتان برای پیدا کردن شغل هستند صحبت کنید. طبیعتا همانطور که گفتیم استفاده از تلفن های ثابت و همراه بصورت مرسوم گزینه ی خوبی برای ارتباط پیدا کردن نیست و هزینه های بالایی را به شما تحمیل خواهد کرد پس یکی از راه های موجود استفاده از برنامه های دریافت شماره مجازی آمریکا است تا بتوانید با اشخاص زیادی در کشورهای دیگر آزادانه و بدون هزینه ی اضافه صحبت و مشاوره کنید.

  • عضویت در شبکه های اجتماعی

همانطور که شاید شما هم این مشکل را تجربه کرده باشید وقتی بخواهید در بعضی از اپلیکیشن های ارتباطی و شبکه های اجتماعی فعالیت داشته باشید مشاهده خواهید کرد که برخی از بخش های آنها برای شما غیر فعال یا محدود شده اند که در ظاهر مشخص است اشکال از برنامه نیست و برای شما این محدودیت اعمال شده است. با بررسی ساده متوجه می شویم چون از کشورمان ایران و با سیم کارت ایرانی در این برنامه ها ثبت نام کرده ایم این محدودیت ها ایجاد شده است که معمولا با پیام “محتوا برای منطقه شما قابل دسترسی نیست” مواجه خواهیم شد.

  • ارتباط با اعضای فامیل

اگر بخواهیم با اعضای خانواده و فامیل در سراسر جهان ارتباط برقرار کنید معمولا باید از طریق تماس تلفنی اینکار را انجام دهید که البته هزینه بالایی برای هر دو طرف خواهد داشت ولی با استفاده از شماره مجازی می توانیم بسادگی و با کمترین هزینه اینکار را انجام دهیم تا هروقت خواستیم ارتباط برقرار کنیم.

  • پنهان کردن هویت اصلی

اگر شخصی بخواهد در وبسایتها و شبکه های اجتماعی ثبت نام کند چه به صورت فعالیت شخصی و چه فعالیت های کاری باید از شماره تلفن همراه خود استفاده کند که معمولا مشکلات امنیتی برای او خواهد داشت و ترجیح افراد این است که اینکار را انجام ندهند. برای جلوگیری از اینکار می توانیم بسادگی از برنامه ساخت شماره مجازی استفاده کنیم که می توانیم آنها را در برخی اپلیکیشن های ساخت شماره مجازی ایجاد کنیم.

کاربردهای دیگری که برای افراد بصورت کاری و تجاری جهت استفاده از شماره مجازی وجود دارد در ادامه معرفی می کنیم.

کاربردهای کاری و تجاری شماره مجازی

البته برای موارد کاری که مربوط به مشاغل مختلف است می توانیم کاربردهای زیادی را بررسی کنیم ولی در اینجا به ۲ مورد زیر بسنده می کنیم.

  • فروش جهانی محصولات

شک نداریم که وقتی شرکتی بخواهد محصولات خود را بصورت جهانی در کشورهای مختلفی بفروش برساند ابتدا باید بازاریابی مناسب انجام دهد و برای اینکار یا افراد باید بصورت حضوری در کشورهای هدف حاضر شوند که بسیار هزینه بر است یا اینکه بصورت تلفنی اینکار را انجام دهند. همانطور که قبلا اشاره شد بصورت تلفنی که ما می شناسیم هم هزینه های مربوط به برقراری تماس بسیار بالا خواهد بود ولی با استفاده از شماره مجازی می توانیم بسادگی با هر فردی که کار فروش محصولات را هماهنگ می کند در سراسر جهان ارتباط برقرار کنیم.

  • انجام مشاوره بین المللی

یکی دیگر از کاربردهای استفاده از برنامه دریافت شماره مجازی آمریکا که می توانیم جهت انجام فعالیت های کاری و تجاری از آن استفاده کنیم ارائه مشاوره های حقوقی و کسب و کار است که اتفاقا امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است و افراد زیادی در شرکت های مختلف به این تخصص نیاز دارند و از طرفی شما با ارائه یک شماره مجازی برای آمریکا می توانید اعتبار بالایی در این زمینه کسب کنید.

معرفی اپلیکیشن های ساخت شماره مجازی آمریکا

بعد از اینکه با کاربردهای مهم شماره مجازی و نرم افزارهای ساخت آن آشنا شدیم برخی از مهمترین و محبوبترین انواع برنامه جهت دریافت شماره مجازی آمریکا را با شما به اشتراک بگذاریم تا بتوانیم خودتان محیط و کارایی های آنها را بررسی کنید و هرکدامیک که مناسب کارتان بود را انتخاب کنید.

برنامه دریافت شماره مجازی آمریکا – بررسی مزایا و ویژگی های شماره مجازی - تکفارس 

اپلیکیشن ساخت شماره مجازی آمریکا TextPlus

یکی از برنامه هایی که می توانیم از آن بعنوان برنامه دریافت شماره مجازی آمریکا استفاده کنیم اپلیکیشن TextPlus است که کلیه ی خدمات آن بصورت رایگان قابل انجام است. البته می توانید با استفاده از خود این برنامه بصورت رایگان با افراد دیگری که این نرم افزار را نصب کرده اند تماس تلفنی داشته باشید و در کنار آن نیز از خدمات ارسال و دریافت پیامک بدون هیچ هزینه ای استفاده کنید. البته علاوه بر ساخت شماره تلفن همراه می توانید از شماره تلفن های ثابت آمریکا نیز برای اهداف خود استفاده کنید که اپلیکیشن TextPlus اینکار را برای شما انجام خواهد داد.

از مزیت های خوب این نرم افزار واقعی بودن شماره های ثبت شده است که بدون هیچ مشکلی می توانید تمامی محدودیت ها و تحریم های اعمال شده ضد کاربران ایرانی را دور بزنید و بی اثر کنید. البته اینکار با پنهان ماندن هویت شما توسط این برنامه همراه خواهد بود که بدون هیچ اثری از خودمان می توانیم به فعالیت در شبکه های اجتماعی و وبسایت ها بپردازیم. در حال حاضر می توانید برای استفاده از اپلیکیشن ساخت شماره مجازی TextPlus برای گوشی های اندرویدی نسخه ی بروز آن را از فروشگاه گوگلی پلی و همچنین برای گوشی های آیفون می توانید آن را از فروشگاه اپ استور دانلود و فعال کنید.

جمع بندی درباره برنامه دریافت شماره مجازی آمریکا

در این مطلب سعی کردیم شما را با مفهوم شماره مجازی بیش از پیش آشنا کنیم و درباره برخی ویژگی ها و مهمترین مزایا و کاربردهای آن صحبت کردیم. در ادامه نرم افزاری همه کاره بعنوان برنامه دریافت شماره مجازی آمریکا را با نام TextPlus بررسی کردیم. پیشنهاد می کنیم جهت کار با اپلیکیشن های مختلف و یادگیری هرکدام از آنها از فیلم های آموزشی فرادرس جهت اینکار استفاده کنید تا از قابلیت های خوب آنها استفاده کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید