ردمی K60 شیائومی احتمالاً با قابلیت جزیره پویا معرفی خواهد شد - تکفارس 
ردمی K60 شیائومی احتمالاً با قابلیت جزیره پویا معرفی خواهد شد - تکفارس 

ردمی K60 شیائومی احتمالاً با قابلیت جزیره پویا معرفی خواهد شد

افشین نوری
۲۷ شهریور ۱۴۰۱ - 21:40
ردمی

لو وایبینگ رییس برند ردمی شیائومی امروز در شبکه اجتماعی وایبو از فالوورهای خود پرسید آیا دوست دارند قابلیت جزیره پویا (Dynamic Island) را در سری ردمی K60 ببینند؟

سری ردمی K60 ظاهر اوایل سال ۲۰۲۳ معرفی خواهد شد و مدل‌های مختلف آن احتمالا مجهز به تراشه اسنپدراکون ۸ نسل ۲ و اسنپدراگون ۸ نسل ۱ پلاس خواهند بود. حالا رئیس ردمی خبر از احتمال معرفی این سری با قابلیت جزیره پویا داده است. 

اپل قابلیت جزیره پویا را چند روز پیش روی مدل‌های آیفون ۱۴ پرو ارائه کرد و کاربران با استفاده از آن قادر خواهند بود‌ به‌صورت پویا نوتیفیکیشن‌ها و تماس‌های ورودی را مشاهده کند‌. در همین راستا، یک یوتیوبر معروف به نام Marques Brownlee گفته است که تا یکسال آینده اکثر شرکت‌ها از این قابلیت کپی‌برداری خواهند کرد. به گفته این یوتیوبر، قابلیت جزیره پویا بیش از ۴۰ کاربرد خواهد داشت. 

طبق شایعات قبلی، سری ردمی K60 از یک نمایشگر ۲K با بریدگی هول پانچ مرکزی و دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی بهره خواهد برد. ظاهرا یک سنسور اثر انگشت نیز در زیر نمایشگر آن وجود خواهد داشت. حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم آیا شیائومی سری ردمی K60 را با قابلیت جزیره پویا معرفی می‌کند یا نه.

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید