آپدیت جدید تلگرام با قابلیت های متنوع عرضه شد - تکفارس 
آپدیت جدید تلگرام با قابلیت های متنوع عرضه شد - تکفارس 

آپدیت جدید تلگرام با قابلیت های متنوع عرضه شد

افشین نوری
۲۶ شهریور ۱۴۰۱ - 17:42
تلگرام

آپدیت جدید تلگرام با قابلیت‌های جدیدی عرضه شد. در این آپدیت، قابلیت ری‌اکشن بهبود یافته است و قابلیت جدیدی به نام استاتوس ایموجی ارائه شده است.

تلگرام برای کاربران نسخه پولی خود ایموجی‌های نامحدودی برای واکنش به پیام‌ها ارائه مرده است و این کاربران می‌توانند با ۳ ایموجی به هر پیام  واکنش نشان دهند. همچمین قابلیت Emoji Platform که چند هفته پیش معرفی شد بهبود یافته است و حالا کاربران پولی می‌توانند ایموجی‌های بیشتری در این پلتفرم آپلود کنند. کاربران عادی هم به ایموجی‌‌های جدیدی در بخش واکنش به پیام‌ها دسترسی خواهند داشت. ‌

تلگرام

همانطور که گفته شد قابلیت جدیدی به نام استاتوس ایموجی نیز برای کاربران پولی ارائه شده است. شما با استفاده از این قابلیت می‌توانید از هر ایموجی برای تصویر پروفایل خود استفاده کنید. برای استفاده از این قابلیت می‌توانید روی تصویر پروفایل خود کلیک کرده و چند ثانیه نگه دارید. 

تلگرام

تلگرام همچنین فرمت جدیدی برای لینک نام‌کاربری ارائه کرده است. فرمت جدید به صورت آدرس username.t.me است و برای آدرس کانال‌ها و گرو‌ها هم این فرمت استفاده خواهد شد. فرمت جدید شما را از تایپ اسلش راحت خواهد کرد.

تلگرام

شما همچنین می‌توانید در نسخه‌ اندرویدی تلگرام ترتیب دانلودها را تغییر دهید. برای تغییر اولویت دانلودها کافی است که روی دانلود فعال ضربه بزنید و نگه دارید. تلگرام همچنین رابط کاربری نسخه اندرویدی را با ارائه چند انیمیشن جدید برای باز و بستن کردن عکس‌ها و ویدیوها به‌روزرسانی کرده است. آیکون نسخه اندرویدی تلگرام نیز برای با سازگاری با اندروید ۱۳ تغییر کرده است.

تلگرام

تلگرام برای نسخه آی او اس هم یک صفحه تنظیم جدید با آیکون‌های انیمیشنی ارائه کرده است. در آپدیت جدید تلگرام، شما همچنین امکان ورود به تلگرام از طریق اکانت‌های شخصی خود در پلتفرم‌های گوگل و اپل را خواهید داشت.

این آپدیت به‌تدریج در حال عرضه شدن است و اگر هنوز آن را دریافت نکرده‌اید باید کمی صبر کنید.

منبع: Gsmarena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید