مشخصات، قیمت و تصاویر سری شیائومی ۱۲T فاش شد - تکفارس 
مشخصات، قیمت و تصاویر سری شیائومی ۱۲T فاش شد - تکفارس 

مشخصات، قیمت و تصاویر سری شیائومی ۱۲T فاش شد

مهدی حلوائی
۲۵ شهریور ۱۴۰۱ - 22:20
شیائومی 12T

قرار است که گوشی‌های سری شیائومی ۱۲T به همراه ردمی پد در ماه اکتبر (مهر) معرفی شوند و هرچند که در حال حاضر تاریخ دقیق عرضه این گوشی‌ها مشخص نیست اما وب‌سایت WinFuture امروز مشخصات، تصاویر و قیمت این گوشی‌ها را فاش کرده است.

بر اساس گزارش منتشرشده، شیائومی ۱۲T پرو از نمایشگر امولد ۶.۶۷ اینچی با وضوح ۲۷۱۲ در ۱۲۲۰ پیکسل و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد. این گوشی همچنین به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ مجهز شده و ترکیب دوربین‌های آن شامل دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی، فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و ماکروی ۲ مگاپیکسلی می‌شود.

از دیگر ویژگی‌های شیائومی ۱۲T پرو می‌توان به رم ۱۲ گیگابایتی LPDDR5، حافظه‌ی داخلی ۲۵۶ گیگابایتی، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و پشتیبانی از فست شارژ ۱۲۰ واتی، NFC، بلوتوث ۵.۲ و وای‌فای ۶ اشاره کرد. این گوشی با قیمت ۸۵۰ یورو (۸۵۰ دلار) در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

نسخه‌ی پایه‌ی شیائومی ۱۲T نیز از نمایشگر مشابه نسخه‌ی پرو بهره می‌برد اما این گوشی به تراشه‌ی دایمنسیتی ۸۱۰۰ اولترا مجهز شده و دوربین اصلی آن از نوع ۱۰۸ مگاپیکسلی است. سایر مشخصات این گوشی همانند نسخه‌ی پرو بوده و تفاوت دیگری بین این دو گوشی وجود ندارد. گفته می‌شود که شیائومی ۱۲T با قیمت ۶۵۰ یورو (۶۵۰ دلار) به بازار عرضه می‌شود.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید