آموزش ساخت شماره مجازی رایگان آمریکا و کانادا - تکفارس 
آموزش ساخت شماره مجازی رایگان آمریکا و کانادا - تکفارس 

آموزش ساخت شماره مجازی رایگان آمریکا و کانادا

کسری نراقی
۲۴ شهریور ۱۴۰۱ - 12:05
آموزش ساخت شماره مجازی رایگان آمریکا و کانادا - تکفارس 

همانطور که می دانیم در اینترنت که به عنوان یک فضای مجازی تعریف می شود ابزارها و امکانات متعددی برای کاربران ایجاد شده است تا بتوانند خدمات مختلفی را برای مقاصد و اهداف خود استفاده کنند. حال یکی از این موارد استفاده از یک شماره تلفن مجازی است. کاربران می توانند با استفاده از شماره های مجازی که معمولا با شماره های آمریکا و کانادا هست برای اهداف شخصی و یا تجاری خود از آنها بهره برده و برای نرم افزار ها و اپلیکیشن هایی که به شماره تلفن همراه نیاز دارند استفاده کنند. برای آموزش ساخت شماره مجازی رایگان می توانیم از برنامه ها و اپلیکیشن هایی برای این منظور طراحی و منتشر شده اند استفاده کنیم.

شماره مجازی چیست؟

قبل از اینکه بخواهیم در مورد نحوه کار شماره های مجازی و نرم افزارهای ساخت آن صحبت کنیم نیاز است تا با تعریف شماره مجازی آشنا شویم چون می توانیم بواسطه آشنایی کامل با آن فهم مناسبی از شماره های مجازی و روش ساخت آنها پیدا کرده و همینطور بهتر بتوانیم از اپلیکیشن های موجود برای آن استفاده کنیم.

آموزش ساخت شماره مجازی رایگان آمریکا و کانادا - تکفارس 

شماره مجازی در واقع شماره تلفن متعلق به کشوری دیگر است که در اختیار ما قرار خواهد گرفت و اینکه چرا به آن مجازی گفته می شود؟ چون برای آن سیم کارتی وجود ندارد و برای اینکه بخواهیم آن را مدیریت کنیم باید از نرم افزاری که با آن شماره را ساخته ایم استفاده کنیم. نکته ای که هست درباره ساخت شماره مجازی هیچگونه محدودیت خاصی وجود ندارد و می توانیم براحتی آن را بسازیم و از آن برای کارهای مختلفی که به شماره تلفن نیاز دارد استفاده کنیم. در کل تفاوت اصلی شماره مجازی با شماره تلفن های واقعی هم مربوط به شیوه مدیریت آنها می شود که در اصل کار پیچیده ای هم نیست.

دلایل استفاده از شماره مجازی چیست؟

حال سوال این است که دلیل استفاده از شماره مجازی چیست و چرا از شماره واقعی خودمان استفاده نمی کنیم؟

یک دلیل مهم برای ما ایرانیان دور زدن محدودیت های تحت اینترنت و برای اپلیکیشن های موبایلی است که بخاطر شناسایی شدن کد پیش شماره ایران نمی توانیم از خدمات و امکانات وبسایت و نرم افزارهای مختلفی استفاده کنیم. به این منظور نیاز داریم تا با تغییر هویت خودمان و استفاده از شماره مجازی برخی تحریم های ظالمانه ای که بر علیه مردم ایران اعمال شده است دور بزنیم. البته جهت دور زدن اینگونه محدودیت ها می توانید از ترفندهایی که در فیلم های آموزشی فرادرس ارائه می شود نیز استفاده کنید.

حال که محدویت های زیادی برای برخی کشورها مانند ایران برای استفاده از وبسایت ها و نرم افزارها ایجاد شده است نیاز است با آموزش ساخت شماره مجازی رایگان بتوانیم این محدودیت ها را کنار بگذاریم. البته بسیاری از شماره هایی که توسط برخی از این برنامه ها هم ایجاد می شود با پیش شماره ی کشور آمریکا خواهد بود که خود هیچ محدودیتی در هیچ نرم افزار و وبسایتی وجود ندارد!

دلیل دیگری که می توانیم در مورد ساخت شماره مجازی بگوییم رایگان بودن آن است و اگر تنها بخواهید بعنوان نمونه برای اپلیکیشن های تلگرام و واتساپ که نیاز به شماره تلفن همراه دارند شماره ای را معرفی کنید می توانید از آنها بصورت رایگان استفاده کنید و نیازی به پرداخت هزینه نیست. از طرفی با استفاده از این شماره ها دیگر محدودیتی از طرف اپراتورهای تلفن همراه در کشورهای ثالث ایجاد بر روی کار ما تاثیر نخواهد داشت و می توانیم بدون حتی محدودیت های اپراتورها هم از یک شماره مجازی براحتی برای اهداف خود استفاده کنید.

مزایای استفاده از شماره تلفن های کانادا و آمریکا

اینکه بتوانیم هنگام ساخت یک شماره تلفن همراه محدودیتی بابت ساخت و استفاده از آن نداشته باشیم خود به نوعی مزیت حساب می شود که در این راه هیچ مزاحمتی از طرف کشورها و سازمان ها متوجه ما نخواهد بود. همانطور که می دانیم شماره های مجازی برخلاف شماره های واقعی سیم کارت ندارند ولی این شماره ها نسبت به نوع واقعی خود مزایا و محبوبیت بیشتری دارند. یک مزیت ساده آن این است که می توانیم با هویتی دیگر و غیر ایرانی در کلیه وبسایتها و اپلیکیشن های مختلف ثبت نام کنیم و از ابزارها و امکانات آنها بدون اعمال محدودیت استفاده کنیم.

آموزش ساخت شماره مجازی رایگان آمریکا و کانادا - تکفارس 

در ادامه برخی از مزایای اصلی که با آموزش ساخت شماره مجازی می توانیم بدست بیاوریم معرفی خواهیم کرد.

  • پنهان بودن شماره اصلی

وقتی ما بخواهیم در شبکه های اجتماعی عضو شویم و در آنها ثبت نام کنیم کلیه ی کسانی که در مخاطبین گوشی تلفن همراه ما هستند از این موضوع مطلع خواهند شد. ولی اگر به هر دلیل شخصی و کاری نخواهیم کسی از این موضوع مطلع شود و حضور ما را در شبکه های مجازی متوجه شود، سخت شماره های مجازی برای ما سودمند خواهد بود.

چون بواسطه ی این شماره ها می توانیم در هر شبکه ی اجتماعی فعالیت داشته باشیم و هویت اصلی خود را مخفی کنیم. در نتیجه یکی از مهمترین مزایای آموزش ساخت شماره مجازی رایگان پنهان ماندن شماره تلفن اصلی ما خواهد بود تا شماره واقعی خودمان از لو رفتن در فضای مجازی مصون باشد.

  • مراحل ساخت ساده و سریع

برای اینکه بخواهیم شماره مجازی را ایجاد کنیم نیازی به هیچگونه انجام کار خاصی و مراجعه حضوری نیست و البته اینکار در کمتر از ۵ دقیقه با بهره بردن از اپلیکیشن و نرم افزار های مخصوص آن قابل انجام است.

برخلاف شماره های واقعی برای ساخت شماره مجازی نیازی نیست که به دفاتری مراجعه کنیم تا تایید هویت خود را برای سیم کارت مان انجام دهیم و خیلی ساده و راحت می توانیم آموزش ساخت شماره مجازی را انجام دهیم تا بتوانیم از آن برای فعالیت های اینترنتی استفاده کنیم.

  • نیاز نداشتن به سیم کارت

برای اینکه بخواهیم از یک شماره سیم کارت واقعی استفاده کنیم نیاز است تا یک سیم کارت فیزیکی داشته باشیم و آن را در گوشی تلفن همراه خود نصب کنیم ولی در مورد شماره مجازی اینگونه نیست و به هیچ سیم کارتی احتیاج نخواهیم داشت و تمامی کارها از طریق نرم افزارهایی که برای ساخت شماره مجازی هست مدیریت و برنامه ریزی خواهد شد.

سوال: اگر نرم افزار ساخت شماره مجازی که بر روی گوشی خود نصب کرده ایم حذف شود شماره مجازی هم حذف خواهد شد؟

خیر در این حالت اگر مجددا نرم افزار مورد نظر را نصب کرده و وارد حساب کاربری خود شویم می توانیم دوباره از شماره مجازی که قبلا ایجاد کرده ایم استفاده کنیم و نیازی به ساخت شماره جدید نخواهد بود و از این نظر استفاده و مدیریت شماره مجازی از شماره واقعی راحتتر خواهد بود.

شماره مجازی و استفاده در شبکه های اجتماعی

همانطور که می دانیم برای اجرا و راه اندازی هر کدام از اپلیکیشن ها و شبکه های مجازی باید یک شماره تلفن همراه را وارد کنیم که برای ورود و فراموشی رمز عبور مورد استفاده قرار می گیرد و از طرفی هم امکاناتی که برای ما در تمامی اپلیکیشن ها منظور می شود براساس موقعیت شماره تلفن و سیم کارت ما هست. حال اگر بجای شماره تلفنی که برای سیم کارت واقعی استفاده می شود از یک شماره مجازی استفاده کنیم هیچ محدودیتی در استفاده از خدمات وبسایت و نرم افزارهای دیگر نخواهیم داشت و این خود بعنوان یکی از اصلی ترین ویژگی و مزیت های شماره های مجازی بحساب خواهد آمد.

آموزش ساخت شماره مجازی رایگان آمریکا و کانادا - تکفارس 

از طرفی برخی از افراد متناسب با کار و شغل خود که بصورت بین المللی می تواند باشد نیاز دارند تا اکانت های مختلفی داشته باشند و از اینرو در ظاهر باید از شماره تلفن های کشورهای مختلف استفاده کنند ولی با استفاده از آموزش ساخت شماره مجازی رایگان می توانند براحتی حساب های کاربری محتلفی را ایجاد کنند و برای اهداف خود استفاده کنند.

مشکل دیگری که معمولا شاید برای این افراد ایجاد شود این است که اگر بخواهند سیم کارتهای مختلفی داشته باشند باید گوشی های تلفن همراه متعددی هم در اختیار داشته باشند تا از آنها استفاده کنند که روشن بودن و جابجایی این تعداد گوشی مشکلات خاص خود را خواهد داشت حال اینکه با آموزش ساخت شماره مجازی دیگر نیازی به اینکار نیست و با بهره بردن از شماره های مجازی می توانیم در تمامی شبکه های اجتماعی که برای کاربران خود ایجاد می کنند ثبت نام کنیم تا کد پیامکی مخصوص آن از طریق نرم افزار به ما اعلام شود.

لزوم دقت در انتخاب نرم افزارهای ساخت شماره مجازی

اگر بخواهیم با جستجو و سرچ کوتاهی در گوگل صدها برنامه را که برای ساخت شماره مجازی هست می توانیم پیدا کنیم ولی هرکدام بگونه ای مراحل آموزش ساخت شماره مجازی را به شما نمایش خواهند داد و از طرفی بعد از طی کردن این مراحل متعدد شاید شماره تلفنی که در اختیارمان قرار داده می شود بدرستی کار نکند. از طرفی بعد از اینکه زمان زیادی صرف آزمون و خطای نرم افزارهای مختلف جهت ساخت شماره مجازی کرده ایم در نهایت منجر به این شود که شماره ی ایجاد شده از ابتدا بلاک یا گزارش شده باشد که اصلا قابل استفاده نباشد.

از اینرو توصیه ما استفاده از هر نوع برنامه ی ساخت شماره مجازی که بخواهید با آن کار کنید و کارکرد درستی نداشته باشد نیست که در انتها هم شماره ای به شما تحویل بدهد که نتوانید از آن استفاده کنید و سالم نباشد. در این حالت و مواقعی که نیاز ضروری برای استفاده از یک شماره مجازی دارید می توانید از برنامه ها و نرم افزارهای معتبری استفاده کنید تا خیالتان بابت اجرا شدن و عملکرد صحیح آنها راحت باشد. با استفاده از نرم افزارهای معتبر برای ساخت شماره مجازی می توانید بدون محدودیت هر تعداد شماره مجازی که بخواهد بسازید و این شماره ها می توانند به بیش از ۲۷۰ کشور مختلف شناسایی شوند که برای هر کدام از موارد استفاده شما قابل تغییر خواهند بود.

معرفی نرم افزارهای ساخت شماره مجازی

برای اینکه بخواهیم مراحل آموزش ساخت شماره مجازی رایگان را شرح دهیم ابتدا باید با برخی از بهترین نرم افزارها و اپلیکیشن هایی که برای این منظور طراحی شده اند آشنا شویم. نرم افزارهایی که به ما کمک خواهند کرد با استفاده از آنها بتوانیم شماره مجازی ساخته شده را بخوبی مدیریت کنیم و تمامی موارد مربوط به یک شمراه مجازی را از طریق آنها انجام دهیم.

برخی از نرم افزارهای ساخت شماره مجازی عبارتند از :

  1. نرم افزار TextPlus
  2. نرم افزار Textnow

در ادامه به معرفی هر کدام از نرم افزارهای فوق خواهیم پرداخت.

آموزش ساخت شماره مجازی رایگان آمریکا و کانادا - تکفارس 

اپلیکیشن ساخت شماره مجازی Textnow

اپلیکیشن Textnow با امکانات عالی و بی نظیری که در اختیار کاربران خود قرار می دهد بعنوان یک ابزار مطمئن جهت ساخت شماره مجازی است که تمامی خدمات آن برای ایجاد شماره مجازی بصورت کاملا رایگان ارائه می شود. کافیست تا نام این نرم افزار را در گوگل سرچ کنید و سایت های متعدد که درباره این برنامه صحبت کرده اند مشاهده کنید. جهت نصب اپلیکیشن ساخت شماره مجازی Textnow هم اکنون می توانید از برای گوشی های اندرویدی از طریق فروشگاه گوگل پلی (Google Play) و برای گوشی های آیفون از طریق فروشگاه اپ استور (App Store) اقدام به نصب و راه اندازی آن کنید.

  • برخی از مزایای اصلی کار با نرم افزار Textnow عبارتند از :
  • با عضویت در این برنامه یک شماره تلفن مجازی از کانادا یا آمریکا را در اختیار خواهید داشت.
  • امکان ارسال و دریافت پیام متنی از طریق شماره مجازی
  • امکان برقرار کردن تماس صوتی
  • هزینه ی بسیار کم و مقرون بصرفه برای تماس های بین المللی
  • رایگان بودن ساخت شماره مجازی و بدون پرداخت هیچ هزینه
  • افزایش اعتبار کسب و کار شما با در اختیار داشتن شماره مجازی
آموزش ساخت شماره مجازی رایگان آمریکا و کانادا - تکفارس 

نرم افزار ساخت شماره مجازی TextPlus

یکی دیگر از اپلیکیشن های رایگان و خوبی که می توانیم آموزش ساخت شماره مجازی رایگان را با آن به پیش ببریم اپلیکیشن TextPlus است. این برنامه امکان ساخت شماره مجازی و دریافت آن را توسط تمامی کاربران فراهم می کند تا بدون پرداخت هیچگونه هزینه ای بتوانیم از امکانات یک شماره ی واقعی استفاده کنید.

با استفاده از ابزارها و خدماتی که نرم افزار TextPlus به شما خواهد می توانید یک شماره تلفن مانند شماره واقعی تلفن همراه و حتی شماره تلفن ثابت داشته باشید. همچنین این اختیار را خواهید داشت اگر در هر کشوری مانند ایران باشید بدون تحریم و محدودیت از یک شماره تلفن مجازی یا شماره ثابت آمریکایی یا کانادایی استفاده کنید. همچنین با نرم افزار فوق علاوه بر ساخت شماره مجازی می توانید مدیریت کاملی بر استفاده هایی که می توانیم از این شماره داشته باشیم انجام دهیم که شامل ارسال و دریافت پیامک متنی با کاربران و مشتریان در سراسر جهان می باشد.

جمع بندی درباره آموزش ساخت شماره مجازی رایگان

در این مطلب توانستیم شما را با اصطلاح شماره مجازی آشنا کنیم و برخی از ویژگی و مزایای استفاده از این ابزار را بررسی کردیم. در ادامه درباره ی برخی از نرم افزارهای موجود جهت آموزش ساخت شماره مجازی رایگان صحبت کردیم. حال اگر بخواهید با کلیه قابلیت ها و امکاناتی که با استفاده از شماره تلفن مجازی می توانید در اختیار داشته باشید آشنا شوید می توانید از فیلم های آموزشی فرادرس استفاده کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.