شیائومی ۱۲T و‌ ۱۲T پرو، ردمی پد و ردمی بادز ۴ پرو احتمالاً هفته آینده معرفی خواهند شد - تکفارس 
شیائومی ۱۲T و‌ ۱۲T پرو، ردمی پد و ردمی بادز ۴ پرو احتمالاً هفته آینده معرفی خواهند شد - تکفارس 

شیائومی ۱۲T و‌ ۱۲T پرو، ردمی پد و ردمی بادز ۴ پرو احتمالاً هفته آینده معرفی خواهند شد

افشین نوری
۲۴ شهریور ۱۴۰۱ - 08:23
شیائومی 12T

شیائومی ظاهرا خود را برای معرفی محصولات جدیدی از جمله گوشی‌های شیائومی ۱۲T و‌ ۱۲T پرو، تبلت ردمی پد و ایرباد ردمی بادز ۴ پرو آماده می‌کند و حالا یک افشاگر سرشناس ادعا کرده است که این محصولات هفته آینده معرفی خواهند شد. 

 طبق اطلاعاتی که Abhishek Yadav فاش کرده است شیائومی ۱۲T در دو حافظه ۸/۱۲۸ و ۸/۲۵۶ گیگابایتی و شیائومی ۱۲T پرو در دو حافظه ۸/۲۵۶ و ۱۲/۲۵۶ گیگابایتی عرضه خواهند شد و رنگ‌بندی آن‌ها شامل رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و آبی خواهد بود‌.

شیائومی ۱۲T پرو ظاهرا مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ و نمایشگر ۶.۶۷ اینچی AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز خواهد بود و از دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی HP1 سامسونگ در کنار یک دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی بهره خواهد برد. 

در مقابل، شیائومی ۱۲T از یک نمایشگر ۶.۷ اینچی OLED با نرخ ۱۲۰ هرتز و تراشه دایمنسیتی ۸۱۰۰ بهره خواهد برد و دوربین اصلی آن یک سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی خواهد بود. 

تبلت ردمی پد نیز احتمالا یک مدل میان‌رده خواهد بود که‌ از یک نمایشگر ۱۱ اینچی ۲K و تراشه MT8781 مدیاتک استفاده خواهد کرد و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در پنل پشت خود خواهد داشت. باتری این تبلت هم دارای ظرفیت ۷۸۰۰ میلی‌آمپرساعت با سرعت شارژ ۲۲.۵ وات خواهد بود.  

و در آخر، ایرباد ردمی بادز ۴ پرو را داریم که احتمالا از بلوتوث ۵.۲ پشتیبانی خواهد کرد و تاخیر صوتی آن ۵۹ میلی‌ثانیه خواهد بود. در حال حاضر اطلاعات زیادی از این ایرباد در دسترس نیست.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید