ردمی نوت ۱۱ پرو ۲۰۲۳ در دست ساخت است - تکفارس 
ردمی نوت ۱۱ پرو ۲۰۲۳ در دست ساخت است - تکفارس 

ردمی نوت ۱۱ پرو ۲۰۲۳ در دست ساخت است

مهدی حلوائی
۲۰ شهریور ۱۴۰۱ - 19:43
ردمی نوت 11 پرو 5G

وب‌سایت Xiaomiui امروز به اطلاعاتی در مورد گوشی جدیدی از برند ردمی با شماره مدل ۲۲۰۹۱۱۶AG در دیتابیس IMEI دسترسی پیدا کرد که ظاهراً ردمی نوت ۱۱ پرو ۲۰۲۳ است.

بر اساس گزارش Xiaomiui، ردمی نوت ۱۱ پرو ۲۰۲۳ در دیتابیس IMEI با شماره مدل کوتاه K6A نیز ثبت شده است. این در حالی است که ردمی نوت ۱۰ پرو نیز با شماره مدل K6 در IMIE به ثبت رسیده است و از این رو احتمالاً ردمی نوت ۱۱ پرو ۲۰۲۳ از سخت‌افزاری مشابه این گوشی بهره خواهد برد.

ردمی نوت 11 پرو 2023

ردمی نوت ۱۰ پرو، که در سال ۲۰۲۱ به بازار عرضه شد، از نمایشگر امولد ۶.۶۷ اینچی با وضوح +FHD، نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و باتری ۵،۰۲۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از فست شارژ ۳۳ واتی بهره می‌برد. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به تراشه‌ی اسنپدراگون ۷۳۲G، دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و سیستم‌عامل اندروید ۱۲ اشاره کرد.

شواهد موجود نشان می‌دهند که ردمی نوت ۱۱ پرو ۲۰۲۳ در ماه جاری میلادی معرفی می‌شود. برای مثال، حرف G در شماره مدل این گوشی به عرضه‌ی آن در بازار جهانی و شماره‌ی ۲۲۰۹ نیز به رونمایی آن در سپتامبر ۲۰۲۲ اشاره دارد. با این وجود هنوز مشخص نیست که این گوشی در کشور هند در دسترس قرار بگیرد.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید