آیفون ۱۵ اولترا از درگاه USB-C بهره خواهد برد - تکفارس 
آیفون ۱۵ اولترا از درگاه USB-C بهره خواهد برد - تکفارس 

آیفون ۱۵ اولترا از درگاه USB-C بهره خواهد برد

مهدی حلوائی
۲۰ شهریور ۱۴۰۱ - 09:14
آیفون 15

هرچند که گوشی‌های سری آیفون ۱۴ به‌تازگی معرفی شده‌اند اما از همین حالا گمانه‌زنی‌های در خصوص مشخصات سری آیفون ۱۵ منتشر شده است. گفته می‌شود که آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس تفاوت زیادی با سایر گوشی‌های اپل خواهند داشت اما گزارش‌های جدید به استفاده‌ی یکی از اعضای سری آیفون ۱۵ از درگاه USB-C اشاره داشته‌اند.

مطالب مرتبط:

بر اساس گزارش مارک گورمن (Mark Gurman)، تحلیل‌گر خبرگزاری بلومبرگ، گوشی‌های بعدی سری آیفون شامل نسخه‌ی اولترا خواهند شد. هرچند که این تحلیل‌گر مشخصاً به نام آیفون ۱۵ اولترا اشاره نکرده اما از آن‌جایی که توییت او در پاسخ به پیش‌ببنی‌های مینگ چی کو (Ming-Chi Kuo) در خصوص سری آیفون ۱۵ بوده است، می‌توان این گونه برداشت کرد که توییت یادشده در مورد پرچمداران نسل بعدی اپل می‌باشد.

انتظار می‌رود که آیفون ۱۵ اولترا علاوه بر استفاده از تراشه‌ی A17 و دوربین پریسکوپ، به درگاه USB-C نیز مجهز شود. این یکی از ویژگی‌های مورد انتظار کاربران بوده که باعث خواهد شد تا تفاوت زیادی بین نسخه‌ی اولترا و سایر نسخه‌ها ایجاد شود. همچنین پیش‌بینی می‌شود که Dynamic Island با طراحی جدید و بهتری در سری آیفون ۱۵ مورد استفاده قرار بگیرد.

منبع: NotebookCheck

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید