اینستاگرام قابلیت جدیدی به نام Repost ارائه می کند - تکفارس 
اینستاگرام قابلیت جدیدی به نام Repost ارائه می کند - تکفارس 

اینستاگرام قابلیت جدیدی به نام Repost ارائه می کند

افشین نوری
۱۹ شهریور ۱۴۰۱ - 14:25
اینستاگرام

ظاهرا اینستاگرام روی قابلیت جدیدی به نام Repost کار می‌کند که به کاربران اجازه خواهد داد تا پست‌های دیگران را بازنشر بدهند. امروز یک افشاگر به نام مت ناوارا تصویری از این قابلیت منتشر کرده است که دید خوبی از آن در اختیار ما قرار می‌دهد.

اینستاگرام

حالا خود اینستاگرام با تایید این موضوع گفته است:

ما در حال توسعه قابلیتی هستیم که به کاربران اجازه به‌اشتراک‌گذاری پست‌های دیگران را در قسمت فید خواهد داد. ما قصد داریم تست این قابلیت را به‌زودی شروع کنیم.

همانطور که احتمالا می‌دانید در حال حاضر امکان بازنشر پست‌های دیگرن در اینستاگرام به‌طور مستقیم وجود ندارد و صرفا می‌توانید این کار را در مورد استوری‌ها انجام دهید که این مورد هم بعد از ۲۴ ساعت ناپدید خواهد شد. این در حالیست که تیک تاک و توییتر مدت‌هاست که قابلیت بازنشر را در اختیار کاربران خود گذاشته‌اند‌.

طبق تصویری که ناوارا منتشر کرده است، قابلیت Repost در داخل منوی Share یک پست یا ریلز قرار خواهد داشت و در ضمن، سایر کاربران امکان کامنت گذاشتن زیر پست‌های بازنشر شده را خواهند داشت. کاربران همچنین خواهند توانست قبل از بازنشر پست دیگران نظرات خود را به آن اضافه کنند.

اینستاگرام تاکنون قابلیت‌های زیادی را برای بهبود پلتفرم خود و به‌ویژه سرویس ریلز عرضه کرده است و باید منتظر بمانیم و بببنیم که ارایه قابلیت جدید چه تاثیری روی محبوبیت این شبکه اجتماعی خواهد داشت.

منبع: Gsmarena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید