اپل واچ ۸ با حسگر تشخیص دمای بدن معرفی شد - تکفارس 
اپل واچ ۸ با حسگر تشخیص دمای بدن معرفی شد - تکفارس 

اپل واچ ۸ با حسگر تشخیص دمای بدن معرفی شد

مهدی حلوائی
۱۶ شهریور ۱۴۰۱ - 22:28
اپل واچ 8

اپل دقایقی پیش از ساعت‌های هوشمند سری واچ ۸ رونمایی کرد. این ساعت‌ها از طراحی مشابه واچ ۷ بهره برده‌اند اما نمایشگر آن‌ها کمی بزرگ‌تر بوده و اپل در آن‌ها از حسگر تشخیص دمای بدن استفاده کرده است.

حسگر تشخیص دمای بدن سری واچ ۸، که به‌طور ویژه برای بانوان طراحی شده، هر ۵ ثانیه دمای مچ دست را بررسی می‌کند و در صورت بالارفتن این دما از حد معمول از طریق اپلکیشن Health به کاربران هشدار می‌دهد. به‌ ادعای اپل، واچ ۸ از حسگر ضربان قلب جدیدی بهره می‌برد و ویژگی‌های سلامتی متعدد و کاملی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

اپل واچ 8

ساعت‌های هوشمند نسل جدید اپل همچنین به حسگر تشخیص تصادف خودرو مجهز شده‌اند که درصورت نیاز به‌طور خودکار با سرویس‌‌های اورژانسی ارتباط برقرار کرده و محل تصادف را به آن‌ها اعلام می‌کند. اپل برای ارائه‌ی این ویژگی در سری واچ ۸ از یک ژیروسکوپ ۳ محور جدید و یک شتاب‌سنج ۲۵۶ گرمی استفاده کرده است که عملکرد آن‌ها ۴ برابر سریع‌تر از سری واچ ۷ است (۳۰۰۰ بار در هر ثانیه).

از دیگر ویژگی‌های سری واچ ۸ می‌توان به باتری جدید آن‌ها اشاره کرد که با هر بار شارژ تا ۱۸ ساعت دوام می‌آورند. این ساعت‌ها همچنین از حالت ذخیره‌ی انرژی جدیدی بهره می‌برند که قابلیت‌هایی مانند نمایشگر همیشه روشن را محدود کرده و عمر باتری ساعت را به ۳۶ ساعت افزایش می‌دهد.

اپل واچ 8

پیش‌فروش سری اپل واچ ۸ از امروز آغاز شده و عرضه‌ی آن‌ها برای تاریخ ۱۶ سپتامبر (۲۵ شهریور) در نظر گرفته شده است. نسخه‌ی GPS این ساعت‌ها ۳۹۹ دلار قیمت‌گذاری شده و نسخه‌ی سلولی آن‌ها نیز با قیمت ۴۹۹ دلار در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. ترکیب رنگ‌بندی سری واچ ۸ نیز شامل رنگ‌های مشکی، کرم، نقره‌ای و قرمز برای نسخه‌ی آلومینیومی و نقره‌ای، طلایی و مشکی برای نسخه‌ی استیل ضد زنگ می‌شود.

منبع: MacRumors

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید