رندرهای CAD اپل واچ‌ پرو در آستانه معرفی فاش شد - تکفارس 
رندرهای CAD اپل واچ‌ پرو در آستانه معرفی فاش شد - تکفارس 

رندرهای CAD اپل واچ‌ پرو در آستانه معرفی فاش شد

افشین نوری
۱۴ شهریور ۱۴۰۱ - 21:25
اپل واچ‌ پرو

رویداد ۱۶ شهریور اپل در حال نزدیک شدن است و این شرکت ظاهرا پر کنار سری آیفون ۱۴ از اپل واچ سری ۸ و یک مدل اپل واچ‌ پرو رونمایی خواهد کرد. 

 امروز رندرهای CAD ساعت هوشمند اپل واچ پرو منتشر شده است که در ادامه ملاحظه می‌کنید. همچنین مارک گورمان تحلیلگر بلومبرگ  با انتشار یادداشتی ادعا کرده است که قیمت این ساعت بین ۹۰۰ تا ۱۰۰۰ یورو خواهد بود. این قیمت نشان می‌دهد که اپل واچ پرو دارای مشخصات رده‌بالایی خواهد بود و احتمالا کاربران عادی تمایلی به خرید آن نداشته باشند.

همانطور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، این ساعت دارای ظاهر مربعی‌‌شکل با گوشه‌های گرد است و گفته می‌شود نمایشگر آن بزرگترین نمایشگر موجود در بین ساعت‌های اپل واچ‌ خواهد بود. به نظر می‌رسد اپل واچ پرو فقط در یک سایز ۴۹ میلیمتری معرفی خواهد شد و در اطراف نمایشگر آن حاشیه باریکی وجود خواهد داشت. در سمت راست ساعت نیز یک تاج چرخان و یک دکمه وجود دارد که این دکمه احتمالا برای انجام کارهای چندگانه خواهد بود. 

در سمت چپ نیز یک دکمه و یک اسپیکر به چشم می‌خورد. اپل احتمالا این ساعت را با بندهای مخصوص عرضه خواهد کرد و ما هنوز نمی‌دانیم که طراحی این ساعت تا حد شبیه به اپل واچ سری ۸ خواهد بود. 

طبق شایعات، اپل واچ‌ پرو از یک باتری بزرگ، تراشه A8 و یک سنسور اندازه‌گیری دمای بدن استفاده خواهد کرد و ظاهرا بدنه آن از جنس تیتانیوم خواهد بود. حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم اپل این ساعت را با چه مشخصاتی معرفی می‌کند.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید