بهترین روش برای مهاجرت تحصیلی - تکفارس 
بهترین روش برای مهاجرت تحصیلی - تکفارس 

بهترین روش برای مهاجرت تحصیلی

کسری نراقی
۱۳ شهریور ۱۴۰۱ - 23:56
بهترین روش برای مهاجرت تحصیلی - تکفارس 

امروزه خیل عظیمی از مردم ایران تمایل به مهاجرت به یکی از کشورهای اروپایی یا خارجی را دارند. برای سفر به هر نقطه از جهان، راه های مختلفی پیش روی خود خواهید داشت و هر فردی با توجه به حرفه خود می تواند روش مناسب را برای مهاجرت انتخاب کند.کانادا و انگلیس از جمله کشور های مطرح و شناخته شده جهان به شمار می روند. برای مهاجرت به هریک از این کشور ها راه های مختلفی پیش روی خود خواهید داشت. مهاجرت تحصیلی به کانادا و انگلستان به عنوان بهترین روش مهاجرت به این کشور ها شناخته می شود. از این رو میزان تقاضا برای مهاجرت تحصیلی انگلستان و کانادا بسیار مورد توجه قرار گرفته است. جهت مهاجرت از این طریق باید شرایط مورد نیاز را داشته و مدارک کامل خود را به صورت ترجمه شده ارائه کنید. در ادامه توضیحات کامل تری از این قبیل ارائه نموده ایم:

مهاجرت به انگلستان

انگلیس به عنوان یکی از شناخته شده ترین کشورهای جهان از نظر اقتصاد، فرهنگ، تاریخ و… به شمار می رود. از این رو میزان تقاضا برای مهاجرت به انگلستان بسیار بالا می باشد. بیش از ۵۶ میلیون نفر در این کشور زندگی می کنند و به دلیل رشد تولیدات ناخالص داخلی، روز به روز شاهد پیشرفت روزافزون این کشور هستیم. انگلستان از جنبه های مختلفی برای مهاجرت مناسب خواهد بود و به دلیل وجود جاذبه های تاریخی و تفریحی متعدد در این کشور، می توانید گشت و گذاری دلچسب را در آن تجربه کنید. انگلیس یکی از کشور های سطح بالا از نظر شاخص توسعه انسانی، بهداشت، کیفیت زندگی و… شناخته می شود. لندن به عنوان پایتخت انگلیس، بیشترین درخواست را برای مهاجرت دارد و با زندگی در لندن، شاهد فرهنگ ناب انگلیس خواهید بود.

تحصیل در انگلستان

انگلستان علاوه بر اقتصاد پویا و رو به رشد، دانشگاه هایی شناخته شده در سطح جهانی را داراست که بهترین دانشجویان را پرورش داده و از رتبه های علمی بالایی برخوردار هستند. تحصیل در انگلستان آرزوی بسیاری از جوانان و دانشجویان ایرانی است که از طریق اخذ پذیرش دانشگاه های انگلستان می توان به این آرزو دست پیدا کرد. توجه داشته باشید که تحصیل در کلیه مقاطع تحصیلی صورت می پذیرد. به دلیل اینکه اغلب دانشگاه ها و مراکز تحصیلات تکمیلی انگلستان از بالاترین استانداردهای جهانی برخوردار هستند، مدرک بین المللی را به دانشجویان خود ارائه خواهند کرد. انگلستان برای تحصیل در مقاطع مختلف تحصیلی، قوانین متفاوتی را وضع کرده است. برای مثال، افراد دارای مدرک کاردانی، پس از مهاجرت تحصیلی به انگلستان، در یک مقطع تحصیلی به نام قبل از فوق لیسانس  که یک دوره ۹ ماهه است مشغول به تحصیل می شوند و سپس امکان ادامه تحصیل در مقطع فوق لیسانس را خواهند داشت!

بهترین روش برای مهاجرت تحصیلی - تکفارس 

بهترین روش برای مهاجرت

برای مهاجرت می توانید از روش های مختلفی اقدام کنید. حتی خودتان به تنهایی نیز می توانید اقدامات مهاجرتی را به انجام برسانید. اما طی کردن مراحل مهاجرت مستلزم داشتن اطلاعات کافی در این زمینه است. از این رو چنانچه خودتان به تنهایی اقدامات مهاجرت را به انجام برسانید ممکن است نتوانید نتیجه مطلوبی بگیرید. از این رو مراکز متعددی در این زمینه فعالیت می کنند و انتخاب مرکز معتبر از این میان، به شما اطمینان خواهد داد که بتوانید در مدت زمان کوتاه تری به نتیجه مورد نظر خود دست پیدا کنید. شرکت ما یکی از بهترین ها در این میان است که به دلیل ارائه خدمات منحصر به فرد، توانسته نظر بسیاری را نسبت به خود جلب نماید. شرکت ما کلیه خدمات خود را با نازلترین میزان قیمت ها ارائه می کند.

تحصیل در کانادا

کشور کانادا به عنوان یکی از بزرگترین کشورهایی است که دانشجویان برای تحصیل انتخاب می کنند.به دلیل شرایط مناسبی که کشور کانادا برای ویزای تحصیلی در نظر گرفته است، در صورتی که واجد شرایط باشید، به راحتی خواهید توانست اقامت تحصیلی کانادا را به دست آورید. ویزای تحصیلی کانادا هم برای دانشجویان متقاضی و هم برای دانش آموزانی که قصد تحصیل در مدارس این کشور را دارند ارائه خواهد شد. در دوران کرونایی، روند مهاجرت به هریک از کشورهای خارجی با مشکلاتی مواجه شده بود اما امروزه می توانید بدون هیچگونه مانعی، کارهای مهاجرتی خود را پیگیری کنید. همچنین به دلیل وقفه ای که بیماری کرونا به وجود آورده، امروزه روند بررسی پرونده متقاضیان، سرعت بیشتری گرفته است. اما چگونه می توان به آرزوی تحصیل در کانادا دست پیدا کرد؟

دانشگاه های انگلستان و کانادا

دانشگاه های کانادا و انگلستان از جمله بهترین دانشگاه های جهان شناخته می شوند. تحصیل در این مراکز آموزشی آرزوی بسیاری است که با مهاجرت تحصیلی، می توان به آن دست یافت. اغلب دانشگاه های این دو کشور در زمره ۱۰۰ دانشگاه برتر جهان قرار گرفته اند و از بالاترین سطح علمی برخوردار هستند. اما گرفتن پذیرش از دانشگاه های انگلستان و کانادا، مستلزم گفتگو با بخش های مختلف دانشگاه است. شرکت ما به دلیل داشتن نمایندگی از اغلب دانشگاه های برتر کانادا و انگلستان، خواهد توانست در مدت زمان کوتاه تری، پذیرش دانشگاه مورد نظرتان را دریافت کند.

بهترین روش برای مهاجرت تحصیلی - تکفارس 

اخذ ویزای تحصیلی کانادا

کانادا یکی دیگر از بهترین انتخاب ها برای تحصیل شناخته می شود. این کشور دارای دانشگاه های مطرح و پیشرفته بسیاری است که جمعی از استادان با تجربه را گرد هم آورده اند و با تحصیل در آنها روز به روز به دانش خود اضافه خواهید کرد. اما نباید شرایط اخذ ویزای تحصیلی کانادا را آسان در نظر بگیرید. چرا که برای این کار، راه پر پیچ و خمی پیش روی خود خواهید داشت. توصیه میکنیم که در ثبت اطلاعات خود کاملا صادقانه عمل کنید چرا که در غیر اینصورت با درخواست شما موافقت نشده و با مشکلات ریجکت ویزا مواجه خواهید شد. به دلیل نبود سفارتخانه کانادا در ایران، برای انگشت نگاری ویزای تحصیلی، باید به یکی از کارگزاری های کشورهای همسایه مراجعه نمایید.

برگرفته از وب سایت https://fa.penstudents.com/

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید