تصاویر نمایشگر همیشه روشن آیفون ۱۴ پرو فاش شد - تکفارس 
تصاویر نمایشگر همیشه روشن آیفون ۱۴ پرو فاش شد - تکفارس 

تصاویر نمایشگر همیشه روشن آیفون ۱۴ پرو فاش شد

افشین نوری
۱۳ شهریور ۱۴۰۱ - 12:24
آیفون ۱۴

اپل خود را برای معرفی سری آیفون ۱۴ در روز ۱۶ شهریور آماده می‌کند و گفته می‌شود یکی از قابلیت‌های مدل آیفون ۱۴ پرو نمایشگر همیشه روشن خواهد بود. حالا تصاویر مربوط به این قابلیت در آپدیت iOS 16 منتشر شده است که دید بسیار خوبی از نحوه کار کردن آن در اختیار ما قرار می‌دهد. 

همانطور که در تصاویر مشاهده می‌کنید روشنایی نمایشگر آیفون ۱۴ پرو، در صورت فعال بودن حالت همیشه روشن، کاهش خواهد یافت و فقط اطلاعاتی مثل ساعت، تاریخ و والپیپر صفحه هوم را به نشان خواهد داد. چند روز پیش هم شایعاتی وجود داشت مبنی بر اینکه مدل‌های آیفون ۱۴ پرو دارای قابلیتی خواهد بود که دو بریدگی بالای نمایشگر را به صورت یک بریدگی واحد نشان خواهد داد.

آیفون ۱۴

ضمنا امسال آیکون شارژ باتری نیز به نوار بالای نمایشگر اضافه خواهد شد. اپل امیدوار است که نرم‌افزار iOS 16 را بلافاصله بعد از معرفی سری آیفون ۱۴ عرضه کند تا کاربران بتوانند از آن استفاده کنند. 

آیفون ۱۴

قابلیت نمایشگر همیشه روشن آیفون ۱۴ امکان نمایش نوتیفیکیشن‌ها و ویجت‌ها را نیز خواهد داشت و باید ببینیم این قابلیت در دنیای واقعی چه عملکردی خواهد داشت. طبق شایعات، امسال مدل‌های پرو آیفون ۱۴ پرو مشخصات بهتری نسبت به مدل‌های سال گذشته خواهند داشت که از آن جمله می‌توان به تراشه جدید A16، دوربین ۴۸ مگاپیکسلی و احتمالا درگاه USB-C اشاره کرد.

منبع: Notebookcheck

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید