سامسونگ حمله گروه های هکری به این شرکت را تائید کرد - تکفارس 
سامسونگ حمله گروه های هکری به این شرکت را تائید کرد - تکفارس 

سامسونگ حمله گروه های هکری به این شرکت را تائید کرد

افشین نوری
۱۲ شهریور ۱۴۰۱ - 18:10
لوگوی سامسونگ

سامسونگ دیروز با ارسال ایمیلی به کاربران خود در آمریکا اعلام کرد که این شرکت ماه گذشته مورد هک واقع شده است. در این ایمیل آمده است:

در اواخر ماه جولای امسال اطلاعات برخی کاربران آمریکایی هک شد بود که ما در اوایل ماه آگوست موفق به کشف آن شدیم و متوجه شدیم که هکرها برخی اطلاعات شخصی کاربران مذکور را سرقت کرده‌اند‌.

سامسونگ در حالی این ایمیل را به کاربران خود در آمریکا می‌فرستد که حدودا یک‌ ماه از زمان هک شدن اطلاعات کاربران می‌گذرد و به نظر می‌رسد تیم امنیتی سامسونگ می‌خواستند مطمئن شوند که دقیقا چه نوع اطلاعاتی به سرقت رفته‌اند. سامسونگ در ادامه گفته است:

ما اقدامات لازم برای محافظت از سیستم‌های خود را انجام دادیم و با یک شرکت امنیت سایبری در این زمینه همکاری کرد و همچنین پلیس را در جریان آن گذاشتیم. ما می‌خواهیم به کاربران خود اطمینان دهیم که اطلاعات سوشال سکیورتی و کارت‌های اعتباری آن‌ها تحت تاثیر قرار نگرفته است و فقط اطلاعاتی مثل اسم و شماره تلفن افراد به سرقت رفته است  که بسته هر کاربر ممکن است فرق کند.

حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم سامسونگ برای مقابله با این حمله هکری مهم چه اقداماتی انجام داده است و دقیقا چه اطلاعاتی از کاربران به سرقت رفته است.

منبع: Gsmarena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید