تلگرام به‌زودی تائید هویت ایمیلی را ارائه می کند - تکفارس 
تلگرام به‌زودی تائید هویت ایمیلی را ارائه می کند - تکفارس 

تلگرام به‌زودی تائید هویت ایمیلی را ارائه می کند

افشین نوری
۱۲ شهریور ۱۴۰۱ - 09:14
تلگرام

به نظر می‌رسد تلگرام قصد دارد قابلیت جدیدی ارائه کند که به کاربران در محافظت از اکانت‌شان کمک خواهد کرد. این قابلیت به شما اجازه خواهد داد تا اکانت خود را به یک ایمیل لینک کنید تا از این لینک برای تایید هویت شما برای ورود به تلگرام در دستگاه‌های جدید استفاده شود‌. 

تلگرام هنوز صحبتی درباره این قابلیت نکرده است و‌ اطلاعات فوق توسط یک افشاگر به نام‌ الساندرو پالوزی منتشر شده‌اند و باید منتظر ماند و دید این اطلاعات تا چه حد درست خواهند بود. 

پالوزی گفته است که این قابلیت یک گزینه برای اضافه کردن ایمیل خود خواهد داد تا از این طریق بتوانید از اکانت تلگرام خود محافظت کنید. همچنین اگر شما دارای ایمیل جیمیل گوگل هستید خواهید توانست به‌طور مستقیم از طریق یک گزینه مربوط به آن وارد تلگرام شوید. 

به گفته پالوزی، این قابلیت در بخش تنظیمات Privacy and Security تلگرام ظاهر خواهد شد و با ضربه زدن روی آن یک پنجره باز خواهد شد که‌ روش کار را به شما توضیح خواهد داد. ضمنا یک گزینه Change Email نیز وجود خواهد داشت که امکان تغییر ایمیل را برای شما فراهم خواهد کرد. 

همانطور که می‌دانید تلگرام در حال حاضر یک قابلیت تایید دو مرحله‌ای دارد که به کاربران اجازه وارد کردن یک پسورد اضافی را برای محافظت از اکانت‌شان می‌دهد، اما از آنجائیکه این روش یک روش استاتیک است امنیت بالایی ندارد و به همین‌خاطر اضافه شدن روش ایمیلی می‌تواند به تقویت امنیت شما کمک کند. 

منبع: Wccftech

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.