شایعه: پیکسل واچ گوگل گران‌تر از گلکسی واچ ۵ سامسونگ خواهد بود - تکفارس 
شایعه: پیکسل واچ گوگل گران‌تر از گلکسی واچ ۵ سامسونگ خواهد بود - تکفارس 

شایعه: پیکسل واچ گوگل گران‌تر از گلکسی واچ ۵ سامسونگ خواهد بود

افشین نوری
۱۰ شهریور ۱۴۰۱ - 07:50
گوگل پیکسل واچ

گوگل قرار است در ماه‌های آینده از ساعت هوشمند پیکسل واچ رونمایی کند و حالا گزارش‌هایی درباره قیمت آن وجود دارد. پیکسل واچ ظاهرا در دو نسخه بلوتوثی و LTE و در رنگ‌های مختلفی معرفی خواهد شد.

طبق گزارش وب‌سایت ۹to5Google، در حالیکه حدوداً دو ماه تا زمان معرفی پیکسل واچ‌ گوگل باقی مانده است، این ساعت احتمالا از ساعت گلکسی واچ ۵ سامسونگ گران‌تر خواهد بود‌. قبلا گزارش‌هایی نیز درباره احتمال گران‌تر بودن این ساعت نسبت به همه مدل‌های فیت‌بیت وجود داشت. در حال حاضر، قیمت ساعت جدید فیت‌بیت سنس ۲ برابر با ۳۰۰ دلار است.

حالا طبق گزارش امروز، نسخه LTE پیکسل واچ قیمتی برابر ۳۹۹ دلار خواهد داشت که آن را تبدیل به رقیب جدی اپل واچ‌ خواهد کرد. البته ۹to5Google در گزارش خود گفته است که برنامه گوگل برای عرضه این ساعت با قیمت مذکور ممکن است تغییر کند و هنوز هیچ‌چیز قطعی نیست.‌‌

گوگل همچنین ممکن است قیمت نسخه بلوتوثی پیکسل واچ‌ را ۵۰ دلار کمتر از نسخه LTE عرضه کند که در نتیجه قیمت  ۳۵۰ دلار را برای آن رقم خواهد زد. این قیمت ۵۰ دلار کمتر از ارزان‌ترین مدل اپل واچ سری ۷ خواهد بود‌. این در حالیست که قیمت گلکسی واچ ۵ از ۲۸۰ دلار شروع می‌شود (نسخه ۴۰ میلیمتری). پیکسل واچ هم احتمالا دارای سایز ۴۰ میلیمتر خواهد بود و با بندهای ۲۰ میلیمتری عرضه خواهد شد. به این ترتیب، پیکسل واچ در زمان معرفی گران‌تر از نسخه مشابه گلکسی واچ ۵ خواهد بود.

حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم گوگل در نهایت این ساعت را با چه مشخصاتی معرفی می‌کند.

منبع: Notebookcheck

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید