مک بوک پروهای بعدی اپل با تراشه های M2 پرو و M2 مکس در راه هستند - تکفارس 
مک بوک پروهای بعدی اپل با تراشه های M2 پرو و M2 مکس در راه هستند - تکفارس 

مک بوک پروهای بعدی اپل با تراشه های M2 پرو و M2 مکس در راه هستند

افشین نوری
۷ شهریور ۱۴۰۱ - 10:03
مک بوک پرو اپل

اپل اخیرا از نسل دوم تراشه‌های خود به نام M2 برای دستگاه‌های مک بوک خود رونمایی کرد و تاکنون چندین مدل را با این تراشه معرفی کرده است. حالا به نظر می‌رسد این شرکت خود را برای معرفی نسخه‌های جدیدتر M2 آماده می‌کند. 

مارک گورمان تحلیلگر بلومبرگ در گزارش جدید خود گفته است که اپل در حال توسعه لپ تاپ‌های مک بوک پرو جدید با تراشه‌های M2 پرو و M2 مکس است. 

لپ تاپ‌های مک بوک پرو جدید اپل احتمالا در دو سایز ۱۴ و ۱۶ اینچی ارائه خواهند شد و این شرکت ظاهرا قصد دارد اواخر امسال آن‌ها را معرفی کند. با این حال، به نظر می‌رسد مشکلات موجود در زنجیره تامین این دستگاه‌ها باعث تاخیر در عرضه آن‌ها خواهد شد. 

گفته می‌شود تراشه‌های M2 پرو و M2 مکس با استفا ه از فناوری ۳ نانومتری ساخته خواهند شد ولی شایعاتی نیز درباره احتمال معرفی آن با فناوری ۵ نانومتری وجود دارد. اپل سال گذشته تراشه‌های M1 پرو و M1 مکس را با فناوری ۵ ناتومتری معرفی کرد و انتظار می‌رود امسال بهبودی در پروسه ساخت آن‌ها ایجاد کند. 

ما هنوز اطلاعات زیادی درباره مشخصات مدل‌های مک‌بوک پرو اپل در اختیار نداریم و باید منتظر بمانیم و ببینیم اپل درنهایت آن‌ها را با چه طراحی و قابلیت‌هایی معرفی می‌کند. 

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید