ال جی از مانیتور گیمینگ ۴۵ اینچی UltraGear 45GR95QE با نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز رونمایی کرد - تکفارس 
ال جی از مانیتور گیمینگ ۴۵ اینچی UltraGear 45GR95QE با نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز رونمایی کرد - تکفارس 

ال جی از مانیتور گیمینگ ۴۵ اینچی UltraGear 45GR95QE با نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز رونمایی کرد

افشین نوری
۵ شهریور ۱۴۰۱ - 11:39
ال جی

ال جی از یک مانیتور گیمینگ جدید به نام UltraGear 45GR95QE رونمایی کرد. این مانیتور دارای نمایشگر ۴۵ اینچی OLED با رزولوشن WQHD است که دارای خمیدگی ۸۰۰R می‌باشد. 

این مانیتور ۹۸.۵ درصد طیف رنگی DCI-P3  را پوشش می‌دهد و از فناوری HDR10 پشتیبانی می‌کند. حداکثر نرخ نوسازی این ‌مانیتور ۲۴۰ هرتز است و احتمالا از دو فناوری FreeSync و G-Sync Compatible پشتیبانی می‌کند. 

مانیتور UltraGear 45GR95QE در بخش اتصالات مجهز به درگاه HDMI 2.1. یک درگاه DisplayPort 1.4، یک جک ۳.۵ میلیمتری و دو‌ پورت USB-A است. این مانیتور همچنین دارای یک پایه قابل‌تنظیم تا ارتفاع ۱۱۰ میلیمتر است و قابلیت کج کردن از  ۲- تا ۱۵ درجه و قابلیت چرخش بین ۱۰- تا ۱۰ درجه را دارد. 

ال جی

ال جی در کنار این مانیتور از یک‌ مانیتور دیگر به نام UltraFine 32UQ890 نیر رونمایی کرد. نمایشگر این دستگاه یک پنل ۳۱.۵ اینچی IPS با نرخ ۶۰ هرتز و وضوح‌ ۳۸۴۰x۲۱۶۰ پیکسل است.  این مانیتور دارای یک بازوی متحرک و یک دوربین داخلی است و سه حالت ارگونومیک دارد. 

ال جی هنوز قیمت و زمان عرضه این مانیتورها را اعلام‌ نکرده است اما شما می‌توانید آن‌ها را در نمایشگاه IFA 2022 که هم‌اکنون در حال برگزاری است مشاهده کنید.  ‌

منبع: Techspot

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید