اینستاگرام قابلیتی شبیه به اپلیکیشن BeReal ارائه می کند - تکفارس 
اینستاگرام قابلیتی شبیه به اپلیکیشن BeReal ارائه می کند - تکفارس 

اینستاگرام قابلیتی شبیه به اپلیکیشن BeReal ارائه می کند

افشین نوری
۳ شهریور ۱۴۰۱ - 09:05
اینستاگرام

اینستاگرام ظاهرا در حال کار روی قابلیت جدیدی است که شباهت زیادی به اپلیکیشن BeReal دارد. یک افشاگر به نام پالوزی به‌تازگی فاش کرده است که این قابلیت جدید اینستاگرام Candid Challenges نام دارد و به کاربران اجازه خواهد داد تا عکس‌ها واقعی خود را بدون استفاده از هیچ فیلتری ثبت کنند‌.

به گفته پالوزی، این قابلیت هر روز و در زمان‌های مختلفی یک نوتیفیکیشن برای شما ارسال خواهد کرد تا به شما درباره گرفتن عکس‌های بدون روتوش با استفاده از دوربین‌های پشت و‌ جلو گوشی یادآوری کند‌. بد نیست بدانید که اپلیکیشن BeReal نیز تقریبا همین کاربرد را دارد و به نظر می‌رسد که اینستاگرام به دنبال کپی‌برداری از این اپلیکیشن است. 

همانطور که احتمالا می‌دانید اکثر شرکت‌های فناوری در حال کپی‌برداری از یکدیگر هستند و اصولا نمی‌توان گفت که این کار بد است. هدف اپلیکیشن BeReal نیز این است که به کاربران اجازه دهد عکس‌های خود را بدون استفاده از هیچ فیلتری منتشر کنند. این اپلیکیشن در بین جوانان طرافداران زیادی پیدا کرده است و یه همین‌خاطر اینستاگرام سعی دارد که با کپی‌برداری از آن تعداد مخاطبان جوان خود را افزایش دهد. 

بعد از افشای اطلاعات مربوط به این قابلیت توسط پالوزی، سخنگوی اینستاگرام این موضوع را تائید کرد و گفت که تیم اینستاگرام هم‌اکنون در حال توسعه Candid Challenges است و فعلا یک نمونه آزمایشی از آن تهیه کرده است. در هر حال، باید منتظر بمانیم و بببنیم آیا اینستاگرام درنهایت این قابلیت را برای همه کاربران عرضه می‌کند یا نه.

منبع: PhoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید