افشای اطلاعات تازه درباره رویداد مهرماه اپل - تکفارس 
افشای اطلاعات تازه درباره رویداد مهرماه اپل - تکفارس 

افشای اطلاعات تازه درباره رویداد مهرماه اپل

افشین نوری
۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - 09:09
اپل

مارک گورمان تحلیلگر بلومبرگ به‌تازگی اطلاعات جدیدی درباره رویداد مهرماه اپل منتشر کرده است. اپل در طول سال‌های گذشته رویدادهایی را در این ماه برگزار کرده و‌ محصولاتی را در آن‌ها معرفی کرده است. مثلا در سال ۲۰۲۱ لپ‌تاپ‌های مک‌بوک پرو را رونمایی کرد یا در سال ۲۰۲۰ سری آیفون ۱۲ را معرفی کرد.

حالا با توجه به اینکه اپل امسال رویداد اصلی خود را در ۱۶ شهریور برگزار خواهد کرد، مارک گورمان گفته است که اپل در رویداد مهرماه خود یک آیپد پرو با تراشه M2 و نسل ۱۰ آیپد با تراشه A14 و درگاه USB-C را معرفی خواهد کرد. ظاهرا آیپد پرو M2 اپل در دو سایز ۱۱ و ۱۲.۹ اینچی ارائه خواهد شد.

به گغته گورمان، اپل همچنین دو مک M2 جدید که احتمالا شامل یک مک مینی بازطراحی شده و یک مک‌ پرو ارتقایافته یا حتی یک مک بوک پرو دیگر خواهد بود در این رویداد معرفی خواهد کرد. از آنجائیکه اپل چند ماه پیش از مک بوک پرو M2 رونمایی کرد، احتمال معرفی دو دستگاه اولی در رویداد مهرماه زیاد است. ضمن اینکه گفته می‌شود اپل مک بوک پروهای ۱۴ و ۱۶ اینچی جدید خود را در بهار ۲۰۲۳ معرفی خواهد کرد.‌

در هر حال، بابد منتظر بمانیم‌ و ببینیم اپل چه فکرهایی در سر دارد و چه دستگاه‌هایی را در رویداد مهرماه خود معرفی خواهد کرد. 

منبع: Notebookcheck

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید