جدیدترین تلویزیون های ۵۵ اینچ بازار در سال ۲۰۲۲ - تکفارس 
جدیدترین تلویزیون های ۵۵ اینچ بازار در سال ۲۰۲۲ - تکفارس 

جدیدترین تلویزیون های ۵۵ اینچ بازار در سال ۲۰۲۲

کسری نراقی
۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - 23:58
جدیدترین تلویزیون های ۵۵ اینچ بازار در سال ۲۰۲۲ - تکفارس 

لذتی که خرید تلویزیون جدید دارد بر هیچ کس پوشیده نیست و در این بین یک اشتباه کوچک می تواند حس و حالتان را به کلی نابود کند. در اینجا قصد داریم جدیدترین تلویزیون های ۵۵ اینچ در سال ۲۰۲۲ را به شما معرفی می کنیم، تا بتوانید با خیال راحت بهترین و پرفروش ترین تلویزیون های سایز ۵۵ اینچ را خریداری کنید. با این وجود خیال تان راحت خواهد بود که محصولات اصلی و با کیفیت ساخت بالا را خریداری کرده اید.

مهم ترین فاکتور در خرید تلویزیون، کیفیت تصویر است و مهم ترین فاکتور کیفیت تصویر؛ رزولوشن آن می باشد، که در حال حاضر بیشتر تلویزیون های بازار با کیفیت تصویر ۴K عرضه می شوند، اما باید مد نظر داشته باشیم، که تنها رزولوشن تعیین کننده کیفیت تصویر نیست بلکه یکی دیگر از معیارهای کیفیت تصویر بهتر سایز تلویزیون و اندازه آن می باشد. حتماً قبل از خرید تلویزیون باید توجه داشته باشید، که چه سایز تلویزیونی به درد اتاق تان می خورد و می خواهید آن را به دیوار نصب کنید یا روی میز قرار دهید، در هر حالت و بسته به فضای اتاق شما به تلویزیونی با سایز تصویر متفاوت نیاز دارید. پیشنهاد می کنم، برای تعیین سایز تلویزیون و راهنمایی حرفه ای تر خرید تلویزیون حتماً مقاله راهنمای خرید تلویزیون ۵۵ اینچ افرالند را مطالعه کنید.

تلویزیون های ۲۰۲۲ سونی – آشنای دوست داشتنی

سونی همیشه برند متفاوتی بوده است، اصلاً ابهت خاصی دارد. خریداران تلویزیون های سونی می گویند، کسی که چشمش به دیدن تلویزیون سونی عادت کند دیگر به راحتی نمی توانند به تماشای تلویزیون های سایر برندها بنشیند. کسی چه می‌داند شاید جادویی در کار است! جادویی از جنس کیفیت😮. تلویزیون های سونی از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردارند به همین دلیل (و چند دلیل دیگر) قیمت تلویزیون سونی از هم رده های خود در برندهای دیگر گران‌تر است، البته طرفداران سونی این تفاوت قیمت را به راحتی درک می کنند و حاضرند بابت کیفیت بیشتر هزینه بیشتری هم بپردازند.

جدیدترین تلویزیون های ۵۵ اینچ بازار در سال ۲۰۲۲ - تکفارس 

همانطور که در ابتدای معرفی بهترین تلویزیون های ۵۵ اینچ نیز اشاره کردیم، سونی در تفاوت با برندهای سامسونگ و ال جی تمرکز خود را به جای تولیدات جدید روی ارتقاء کیفیت تلویزیون هایش گذاشته است. در سال ۲۰۲۲ سونی از تکنولوژی جدید تلویزیونی رونمایی کرده که یک تلویزیون اولد با پنل QD-OLED است در کنار این پردازنده نسل جدید هوشمند و همچنین تلویزیون MiniLED مدل X95K را تولید کرده است. در مقاله کامل افرالند می توانید لیست جدیدترین تلویزیون های سونی را مشاهده کنید.

تلویزیون های ۲۰۲۲ سامسونگ – یک تحول خوشایند

شرکت سامسونگ و ال جی دو برند کره ای در واقع بزرگ‌ترین رقیب همدیگر در حوزه تولید لوازم خانگی هستند. به همین دلیل هر سال تمام تلاش خود را بکار می گیرند تا حسابی در رقابت با هم سنگ تمام بگذارند. اصلی ترین تفاوت تلویزیون های سامسونگ با بقیه برندها در سیستم عامل و پردازنده است، که در نهایت این دو منجبر به تفاوت در امکانات اسمارت و کیفیت تصویر و صدا می شوند. البته طراحی تلویزیون های سامسونگ همانگونه که باید متفاوت با سایر برندها است، اما تفاوت اصلی که منجر به تمایز می شود، در پردازنده و سیستم عامل نهفته است.

تلویزیون های سامسونگ قبل از تولید سری جدید یعنی نئو کیولد ها به ۲ مدل کریستالی و کیولد تقسیم می شدند که هر کدام پردازنده مخصوص خود را داشتند، البته تفاوت پردازنده ها امسال هم همانگونه است ولی سامسونگ در سال ۲۰۲۲ از تلویزیون های جدید خود یعنی Neo QLED رونمایی کرده است. این تلویزیون ها در کیفیت تصویر ۸K و ۴K تولید شده اند، همچنین از فناوری پنل Micro LED بهره‌مند هستند. به دنبال مدل های نئو کیولد سامسونگ تلویزیون اولد S95B را نیز تولید کرده است و قصد دارد با این تکنولوژی جدید پرچم رهبری رقابت های اولد را از شرکت ال جی بستاند. در ادامه بیشتر در خصوص این تلویزیون ها توضیح می دهیم. خب برگردیم سراغ اصل قضیه سامسونگ در دنیای موبایل از سیستم عامل اندروید استفاده می کند، اما برای تنوع هم که شده در حوزه تلویزیون سیستم عامل مخصوص به خودش را دارد، سیستم عامل همه‌کاره TIZEN.

تلویزیون های ۲۰۲۲ ال جی – تغییری قابل پیش بینی

ال جی به عنوان بزرگ ترین تولید کننده تلویزیون همیشه در لیست برترین ها قرار دارد. تلویزیون ال جی در گروه OLED، نانوسل و LED (LCD) قرار می گیرند، که در سری های مختلف ۷، ۸ و ۹ تولید می شود. ال جی در تلویزیون های خود از پردازنده آلفا بهره می برد، که امسال نسل جدید آن یعنی نسل ۴ را در تلویزیون های خود بکار برده است. همچنین از ویژگی قابل بحث این تلویزیون ها پشتیبانی از سیستم عامل WebOS می باشد، که در انحصار ال جی بوده و تمام تلویزیون های اسمارت این برند در زیر سایه آن می توانند به دنیای آنلاین وارد شوند.

جدیدترین تلویزیون های ۵۵ اینچ بازار در سال ۲۰۲۲ - تکفارس 

تلویزیون های مینی LED یا همان QNED امسال توسط ال جی معرفی شدند، که قصد دارند با تلویزیون های سامسونگ به رقابت بپردازند، این سری از تلویزیون های ال جی با ترکیب فناوری NanoCell و Quantum Dot قادرند تصاویری با کیفیت متفاوت را خلق کنند. روشنایی و زاویه دید عالی از ویژگی اصلی تلویزیون های کیوند ال جی است.

سری دیگر تلویزیون های ال جی همان OLED ها هستند، که از فناوری تصویر و پنل متفاوتی نسبت به تلویزیون های دیگر استفاده می کنند. اولدهای ال جی در چند مدل مختلف و سایزهای متنوع تولید می شوند، که همیشه در لیست بهترین های سال نیز جای دارند. از دیگر تولیدات ال جی تلویزیون های NanoCell و LED هستند، که در ادامه در خصوص هر کدام بیشتر توضیح خواهیم داد.

جدیدترین و پرفروش ترین تلویزیون های ۵۵ اینچ ۲۰۲۲

تلویزیون ۵۵ اینچ به دلیل اندازه صفحه نمایش و همچنین تفاوت قیمت آن با سایزهای بزرگ‌تر پرفروش تر است. به همین دلیل بیشتر تلویزیون های موجود در بازار سایز ۵۵ اینچ دارند. امسال بیشتر تلویزیون های تولید شده سایز ۵۵ اینچ دارند، البته برخی از مدل های پرچمدار مانند Z2 در سایز های ۵۵ اینچ تولید نشده اند، اما از استثناها که بگذریم همه تلویزیون های تولید ۲۰۲۲ سایز ۵۵ اینچ دارند. حالا که دانستیم، بیشترین میزان خرید تلویزیون در بین کاربران در سایز ۵۵ اینچ است، چرا افراد تلویزیون با صفحه نمایش بزرگ‌تر نمی خرند؟؟

انتخاب بین جدیدترین تلویزیون های ۵۵ اینچ می تواند چالش بر انگیز باشد، به همین دلیل پیشنهاد می کنیم، که سری به مقاله کامل تر و جامع تر افرالند بزنید و در نهایت با اطاعات بیشتر تصمیم تان را بگیرید. می توانید از مشاوره کارشناسان فروش افرالند برای انتخاب بهترین تلویزیون سایز ۵۵ اینچ هم استفاده کنید و در نهایت با بهترین قیمت تلویزیون ۵۵ اینچ را خریداری کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص جدیدترین تلویزیون های ۵۵ اینچ ۲۰۲۲ به لینک زیر مراجعه کنید:

https://afralland.com/55-inch-tvs

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.