شایعه: اپل گوشی آیفون ۱۴ مینی را جایگزین آیفون ۱۴ مکس خواهد کرد - تکفارس 
شایعه: اپل گوشی آیفون ۱۴ مینی را جایگزین آیفون ۱۴ مکس خواهد کرد - تکفارس 

شایعه: اپل گوشی آیفون ۱۴ مینی را جایگزین آیفون ۱۴ مکس خواهد کرد

افشین نوری
۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - 12:38
آیفون 14

در حالیکه انتظار می‌رود اپل امسال گوشی آیفون ۱۴ مینی را معرفی نکند، امروز یک افشاگر مطرح ادعا کرده است که این گوشی امسال جزو سری آیفون ۱۴ خواهد بود. 

اپل قرار است ۱۶ شهریور با برگزاری رویداد سالانه‌ خود از گوشی‌های سری آیفون ۱۴ رونمایی کند‌. طبق شایعات، این سری شامل چهار مدل آیفون ۱۴ استاندارد، آیفون ۱۴ مکس، آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس خواهد بود. اما حالا ایوان بلاس از افشاگران مطرح گفته است که‌ اپل آیفون ۱۴ مینی را جایگزین آیفون ۱۴ مکس خواهد کرد. 

این افشاگر ادعا کرده است که این اطلاعات را از یک‌ منبع آگاه در زنجیره تامین اپل در منطقه آسیا پاسفیک به دست آورده است و کاملا درست است. 

اپل سال گذشته یک مدل آیفون ۱۳ مینی معرفی کرد که مورد توجه علاقمندان آیفون قرار گرفت و اگر این شرکت بخواهد مدل جایگزین آن یعنی آیفون ۱۴ مینی را معرفی کند مطمئنا باعث خوشحالی طرفداران نسخه مینی خواهد شد. در هر حال باید منتظر بمانیم و ببینیم این شایعه تا چه حد درست خواهد بود. 

ایوان بلاس همچنین به چند دستگاه دیگر مثل آیپد پر ۱۲.۹ (نسل ۶)، آیپد پرو ۱۱ (نسل ۴) و آیپد ۱۰.۲ ( نسل ۱۰) اشاره کرده است که احتمالا در کنار سری آیفون ۱۴ معرفی خواهند شد. 

منبع: Notebookcheck

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.